sobota, 10 stycznia 2015

Akcja Mikołajkowe prezenty #3 Podsumowanie

Z lekkim poślizgiem przedstawiam podsumowanie trzeciej edycji Mikołajkowych prezentów. Z roku na rok jest nas coraz więcej, co mnie bardzo cieszy. W tym roku przełom listopada i grudnia był u mnie wyjątkowo pracowity, dlatego chyba najmniej ze wszystkich poczułam mikołajkowego ducha akcji. Wszystko do czasu, w którym rozpoczęłam przygotowywanie mojego prezentu i chwili otwierania ogromnego pudła z podarunkiem, który przyszedł do mnie. Ogólne wrażenia Was, uczestników, są pozytywne. Poradziliśmy sobie z niesłownymi uczestnikami, którzy nie przygotowali prezentu dla wylosowanych osób. W kilku przypadkach zawiodła poczta dostarczająca przesyłki. Przypominam, że jeśli ktoś, jakimś cudem, jeszcze jej nie otrzymał, jest proszony o kontakt ze mną. Natomiast tu możecie obejrzeć prezenty - Galeria prezentów.

W tym roku pierwszy raz poprosiłam uczestników o wypełnienie ankiety podsumowującej. Została ona wypełniona przez dokładnie połowę. Część odpowiedzi prezentuję w formie infografiki, część poniżej, w formie opisu.


W ankiecie poruszyłam kwestię wartości prezentów określonej konkretną kwotą. 53% respondentów uważa, że nie jest to konieczne, a narzucona kwota nie zniechęciłaby do udziału w zabawie 81% odpowiadających. Jednogłośnie uważacie, że powinna istnieć kwota minimalna, a najlepiej widełki, w których powinien mieścić się prezent.

Z odpowiedzi "otwartych" wybrałam najciekawsze:
Co podobało Ci się w zabawie najbardziej?
  • Najbardziej podobało mi się kombinowanie i myślenie jak można połączyć trzy słowa w jeden idealny prezent.
  • Prezent, który był w 100% zaskoczeniem.
  • Oczekiwanie, niespodzianka i fakt, że mogę zrobić komuś przyjemność!
  • Dostałam taką fajną, prawdziwą, mikołajkową paczkę jaką pamiętam z dzieciństwa! Mogłam komuś sprezentować wykonane przez siebie dekoracyjne drobiazgi a to duża radość.
  • To, że mogłam kogoś zaskoczyć i uszczęśliwić.
W odpowiedziach na to pytanie, najczęściej padało hasło związane z obdarowywaniem innej osoby i właśnie to sprawiło mi największą radość czytając podsumowania.

Co nie podobało Ci się w zabawie?
  • Wszystko mi się podobało, akcja na medal! ;)
  • Że zdjęcia prezentów są pokazywane przed końcem akcji. Trudno się powstrzymać przed przeglądaniem i, jeśli się zgadnie, to nie ma niespodzianki.
  • Stres, czy danej osobie się spodoba to, co wybrałam dla niej.
  • Brak odzewu od osoby obdarowywanej.

Czas na pomysły/skargi/zażalenia...
  • Z roku na rok akcja robi się coraz fajniejsza! :)
  • Oby jak najwięcej takich akcji!
  • Według mnie Mikołaj powinien zostać anonimowy.
  • Więcej reklamy, dowiedziałam się o tym przez przypadek.
  • Może warto by też wprowadzić zasadę, żeby np. krótko skomentować prezent, który się otrzymało.
Serdecznie dziękuję Wam za udział w zabawie. Cieszę się, że sprawiła Wam dużo frajdy i... mam nadzieję, do zobaczenia za rok! W międzyczasie zapraszam do nowego miejsca, w którym od jakiegoś czasu jestem regularnie. I nawet jest kalendarz 2015 do pobrania... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz