sobota, 8 listopada 2014

Czas na nowe, zapraszam

Od pewnego czasu, konkretnie kwietnia tego roku, jestem gdzie indziej. Pseudonim nie oznacza zmiany stanu cywilnego. Jeszcze. Piszę o kobiecym świecie, tym poważnym i banalnym. Dziś o szafie Holly Golightly. 
Z lekką tremą - zapraszam! KLIK

art attack zostanie na pamiątkę, jako pudełko wspomnień z lat 2011-2014, tu pojawi się pewnie też druga część przewodnika i akcja Mikołajkowa. Tegoroczna na pewno, a może i kolejne w przyszłości. Trochę wyrosłam, trochę straciłam serce, trochę potrzebowałam nowego. Może wiecie, jak to jest. Mam nadzieję, że zechcecie przeprowadzić się ze mną. :)

4 komentarze:

  1. hmm "404. That’s an error.

    The requested URL / was not found on this server."
    :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, miałam problem z domeną. Podmieniłam link, teraz będzie działać. :)

      Usuń
  2. Chętnie bym zajrzała, ale niestety mnie "odrzuca", bo nie jestem zaproszona do czytania. ;(

    OdpowiedzUsuń