niedziela, 3 sierpnia 2014

Przewodnik blogerów po ich miastach

Na przełomie stycznia i lutego tego roku okazało się, że będę co najmniej raz w miesiącu odwiedzać Warszawę. Postanowiłam wykorzystać tę możliwość i przygotować sobie listę miejsc, które chcę zobaczyć. Tworzenie listy must see rozpoczęłam od... prześledzenia zdjęć na instragramie Martyny. Po pierwsze dlatego, że robi ładne zdjęcia, po drugie dlatego, że uznałam, że podobają nam się podobne miejsca. Dziś mogę potwierdzić, kilka miejsc z polecanych przez Tolę udało mi się sprawdzić i są naprawdę świetne. Lutowo-marcowe rozważania na temat miejsc do zobaczenia sprawiły, że do głowy przyszedł mi pomysł przewodnika po miastach blogerów. Wielokrotnie obserwowałam jak blogerzy pytają czytelników o miejsca w miastach, do których się wybierają. Wielokrotnie sama się pytałam, a i dostawałam wiele pytań o Trójmiasto. Czemu by więc nie zebrać kilku blogerów, którzy opiszą ulubione miejsca w mieście, polecą fajny bar, ciekawe muzeum, zabawną sztukę w teatrze?
Jak to ja, jak pomyślałam, tak zrobiłam. Prace nad przewodnikiem przedłużyły się trochę, z różnych, czasem nieprzewidywanych, przyczyn. Ale w końcu jest!

Nie będę Was zatrzymywać, przeczytacie jeszcze mój długi wstęp w publikacji, w którym wyjaśniam wyjątkowy charakter przewodnika.




Przed Wami dziewięć miast opisanych przez dziesięciu autorów, którym jestem bardzo bardzo wdzięczna za chęć współpracy przy stworzeniu czegoś fajnego. Do Gdańska zabierze Was Magda z bloga Stoliczku nakryj się, do Olsztyna Kameralna, do Białegostoku Mr & Mrs Sandman, Warszawę pokaże Wam Tola, Wrocław opisała Venila Kostis, Kraków Haukotella. Są też dwa miasta europejskie, Wiedeń, do którego zaprasza Kasia i Rzym opisany przez Magdę. Ja zapraszam oczywiście do Gdyni. Jeszcze raz wszystkim dziękuję.


Wam Czytelnicy, życzę inspirującej podróży. Może uda się nam zachęcić Was do wycieczek po naszych miastach. Ja we wrześniu ruszam w trasę. Kto wie, może się spotkamy?:)

Tu możecie obejrzeć zajawkę przewodnika. Całość do pobrania poniżej.



Pobierz przewodnik


***
Jeśli masz problem z pobraniem przewodnika, koniecznie daj znać!

Jeśli chcesz mieć przewodnik w wersji papierowej, wydrukuj go. Przewodnik utworzony jest w formacie A5, możesz więc drukować po dwie strony na kartce A4. Okładkę wydrukuj osobno, by zachować odpowiedni układ stron. Co prawda plik, który pobierzesz, jest przygotowany do wyświetlania w sieci, jednak drukowany na domowej drukarce nie będzie wyglądał źle, chociaż jakość zdjęć może pozostawiać trochę do życzenia. Nad profesjonalną wersją papierową wciąż myślimy.

42 komentarze:

  1. ciekawy projekt, szkoda tylko, że tak mało miast. :)
    http://nopiekniepieknie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsza część:) jeśli znajdą się chętni blogerzy do kolejnych będzie więcej miast:) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Super pomysł!!! a jeżeli na trasie Kraków-Wrocław będziesz chciała umieścić Opole to ja bardzo chętnie :) Pozdrawiam i gratuluję fajnej inicjatywy :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł:)
    Szkoda, że Poznania nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też żałuje, może ja się zgłoszę na następny projekt ;D

      Usuń
  3. ja mam problem z pobraniem tego pliku. wrzuciłam tweet, pokazało mi kolejny krok, wcisnęłam, otworzyła mi się strona z pdf'em, którą sobie zapisałam, po czym wyłączyłam komputer bo wychodziłam. teraz chciałam poczytać przewodnik, wchodzę w zakładki, a link nieaktywny, natomiast link z twittera przekierowuje do tego posta.
    ps. co za zacny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie masz w pobranych ani nie zapisało się gdzieś w komputerze?
      Napisz proszę na kontakt@artattack.com.pl coś poradzimy, żebyś miała co czytać do kawy :))

      Usuń
  4. Byłam wczoraj w Lavenda Cafe i muszę przyznać, że mają super wystrój i pyszną latte z mlekiem sojowym (co nie jest taką oczywistością w Trójmieście, w wielu miejscach przewracają oczyskami na dźwięk słów 'mleko sojowe'). Świetny pomysł z przewodnikiem, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że podobało Ci się w Lavendzie :) Spróbuj kiedyś lemoniady lawendowej :)
      Mam nadzieję, że przewodnik przyda się w trakcie jakiś wycieczek :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. świetny pomysł Marysiu! Wykonanie też pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa! Uwielbiam Twoje genialne pomysły Marysiu :D
    Widzę, że jest już kilku chętnych do kolejnej części przewodnika. I ja z chęcią napiszę coś o swoich okolicach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło super i bardzo cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tym projekcie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, mojego miasta nie ma! Pomysł cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może będziesz miała ochotę opisać je?:)

      Usuń
  9. Marysiu, świetny pomysł, świetny efekt finalny! Ja się chętnie podejmę pisania o Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity projekt, świetny pomysł, z niecierpliwością czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty już można oglądać:) Jak wrażenia?:)

      Usuń
  11. Świetny projekt! Gdybyś chciała dołączyć Malbork to polecam się na przyszłość :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy projekt. Trzymam kciuki za kolejne edycje ;)

    Amicus

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny projekt Marysiu!

    Rewelacyjny pomysł i wykonanie:) Dorota pokazała fajne miejsca w Olsztynie choć ja przyznam wybrałabym nieco inne :) Lecę rozpowszechniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może będziesz chciała opisać inne miejsca w drugiej części:) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  14. o mojego miasta tez nie ma :( ale pomysl fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna inicjatywa. Jestem bardzo ciekawa opisu Gdyni, w której mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdynię opisywałam osobiście, daj znać jak Ci się podoba:)

      Usuń
  16. Jeśli nie będzie innych chętnych to ja mogę stworzyć przewodnik po Lublinie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ♡ super pomysł i już czekam na następną część jeśli się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę pobrać przewodnika :( Link przez który mam zapostować ten wpis przekierowuje mnie do tej strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie odezwij się mailowo: kontakt@artattack,com.pl !
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. ja się deklaruje dla Lublina, gdyby powstawała kontynuacja;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pobieram i planuję :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem z Białegostoku i mogę podrzucić jeszcze kilka adresów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. GE-NIAL-NE !!!!!! świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń