niedziela, 31 sierpnia 2014

5 blogów, które wiernie czytam


Blogów coraz więcej, czasu na ich czytanie coraz mniej. Z okazji Dnia Blogerów polecam Wam pięć miejsc, które odwiedzam bez względu na to, ile mam czasu. Nawet jeśli nie czytam całego wpisu od razu, rzucam na niego okiem i pamiętam, by tam wrócić później.

Nie wiem czy Autorka jest tego świadoma, ale dzięki kategorii Filmy na jej blogu, obejrzałam kilka naprawdę dobrych produkcji. Teraz sprawdzam polecane przez nią książki. Uwielbiam robione przez nią zdjęcia, a kilka miesięcy temu, w czasie mocnego przeziębienia przeczytałam całego bloga. Dzięki krótkim, ale bardzo klimatycznym wpisom, nie trwało to bardzo długo. ;)

Gosia pisze, rysuje i freelancuje. Rysowania się pewnie od niej nie nauczę, bo nie mam tego po prostu w ręce. Pisać potrafię, freelancu liznęłam, a przez to bardzo interesują mnie spostrzeżenia autorki dotyczące tego sposobu na życie zawodowe.

Byłyśmy z Martynką na kawie w mroźny zimowy wieczór, kiedy mi zdradziła, że rozpoczyna przygodę z Kobietą klasyczną. Skupia się na kobiecie na przestrzeni wieków, na etykiecie i sztuce. Opisuje także swoje godne podziwu, samotne podróże po dalekich zakątkach Rosji. Jak nie mamy czasu się spotkać, czytam Kobietę i wiem co Martynie w duszy gra. :)


To chyba pierwszy blog o modzie, który zainteresował mnie na tyle, że odwiedzam go regularnie. Moja imienniczka Maria głównie skupia się na kolorach, analizuje też style gwiazd i radzi co z czym najlepiej nosić. Od końca lipca Maria realizuje się w roli mamy. Kto wie, może na Ubieraj się klasycznie powstanie nowa, dziecięca kategoria. ;)



Z tytułową Żoną modną mam wiele wspólnego. Powiedziałabym nawet, że to moje alter ego i niewiele bym skłamała. Chcemy być zaprzeczeniem bohaterki satyry Krasickiego, synonimem kobiety z klasą, szukającej harmonii i szczęścia, żyjącej zgodnie z własnymi wartościami, marzycielki odważnie stąpającej po ziemi. Z Żoną modną wiąże się pewna tajemnica, ale o tym... innym razem. A kto zgadnie, tego szczęście. ;)

7 komentarzy:

  1. ja zgadłam ;) i niezmiernie się z tego powodu cieszę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także czytam regularnie zielone-buty i to zadziwiające, jak jej jednozdaniowe recenzje książek i filmów są trafne! Również zachęciły mnie do zapoznania się z niejedną pozycją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie blogi oprócz Ubieraj się Klasycznie znam.
    Dzięki za ten adres. Już dodałam do ulubionych :)
    a.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ciesze się że się podoba :) Dziękuję!

      Usuń