sobota, 21 czerwca 2014

Ahoj świecie!


Wpadam tu na chwilę, zagoniona niesamowicie. Uwielbiam czerwiec, choć martwi mnie to, że 3/4 spędzam nad książkami, łącząc naukę z pracą. Marzy mi się wolny czerwiec, żebym mogła spędzić cały nad jeziorem, pieląc grządki i wąchając te wszystkie wspaniałe kwiaty. Zdaje sobie sprawę z tego, że brzmię jak starsza pani, nic na to nie poradzę. O tym właśnie marzę.
Na razie wszystko zmierza w zupełnie innym kierunku, wkrótce przenoszę się do jeszcze większego miasta, w którym czeka mnie wiele przygód.

Tymczasem zastanawiam się czy macie ochotę na akcję Pocztówka z wakacji. Biorąc pod uwagę kilka niezrealizowanych "zobowiązań" z akcji Wiosenne gotowanie, dochodzę do wniosku, że nie bardzo mam ochotę na powtórkę z rozrywki. Ale pytam Was, bo przygotowywałam te zabawy dla Was :)

Korzystając z okazji, przekazuję informację tym, którzy nie otrzymali swojego przepisu - w nadchodzącym tygodniu wybieram się na pocztę :) A dla Was, wszyscy Czytelnicy (mam nadzieję, że jeszcze jacyś tu jesteście), będę miała niespodziankę - wakacyjną, świeżą, mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Do zobaczenia wkrótce !

16 komentarzy:

  1. Marysiu, ja nie brałam udziału w poprzednich Twoich akcjach, nie wiem dlaczego nie wzięłam udziału w akcji pocztówkowej, zwłaszcza, że mam hopla na punkcie kartek pocztowych, od dziecka je kolekcjonuję, i samych podróży ;) więc jeśli akcja wypali, chętnie się wpiszę, jeśli nie chętnie też wyślę pocztówkę Tobie bez zabawy ;))

    pozdrawiam!

    p.s. współczuję zabiegania, ale żółwika mogę przybić, bo też mam tak samo, nie wyrabiam na zakrętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za pocztówkową akacją! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niestety w zeszłym roku się nie załapałam, więc jestem jak najbardziej za!
    Ps. Ciekawe czym nas zaskoczysz tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też niestety się nie załapałam w zeszłym roku, więc jestem jak najbardziej za!
    Ps. Ciekawe czym nas zaskoczysz tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja też uwielbiam lato, ale większość przepracuję albo prześlęczę nad książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Leniuchowanie na łonie natury to ostatnio moje ulubione zajęcie i najbardziej inspirujące chwile trafiają mi się właśnie wtedy, najwięcej pomysłów na ciekawe pisanie! Więc wolny czerwiec to jest zdecydowanie dobra idea :) Fajnie, że jeszcze zaglądasz na Art Attack, trochę mi go brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokąd wyjeżdżasz? Akcja Pocztówka z Wakacji musi być! Ja nie miałam okazji jeszcze brać w niej udziału, bo w zeszłym roku się spóźniłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. zamiana Trojmiasta z Warszawą? To wielka zmiana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymczasowa, ale wielka. Nic nie zastąpi ukochanej Gdyni :)

      Usuń
  9. Marysiu przenosisz się na studia do Warszawy, czy będziesz dojeżdżać (nie wiem jakim cudem było by to osiągalne) na zajęcia do trójmiasta? Żałuję, że trafiłam na Twojego bloga bardzo niedawno, kiedy już właściwie postanowiłaś stąd zniknąć :( Bardzo chciałabym Cię poznać, niestety mieszkam w Poznaniu (choć Trójmiasto kocham i bardzo chętnie do niego jeszcze kiedyś przyjadę) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie będę miała wyboru, jak tylko ujawnić miejsce, w którym teraz piszę :)
      W Warszawie planuję spędzić dwa najbliższe miesiące :)
      Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa! I zapraszam do Trójmiasta!

      Usuń
    2. Było by wspaniale, jakbyś zdradziła tę słodką tajemnicę (ku uciesze wszystkich czytelników:D), Twoja osoba, wszystkie działania, o których pisałaś na blogu (tak ostatnie godziny spędziłam na czytaniu poprzednich wpisów na blogu :D) bardzo mnie inspirują i z ogromną chęcią przeczytałabym coś, co tworzysz aktualnie! Jesteś niesamowitą osobą! Jak będę w okolicy, to napiszę do Ciebie, mam nadzieję, że uda nam się spotkać choć na chwilkę:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Zeszłoroczna akcja Pocztówka z Wakacji była świetna! Mam nadzieję na powtórkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marysiu, co Ty taka zabiegana?:) Przycupnij na chwilę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń