niedziela, 25 maja 2014

Akcja Wiosenne gotowanie - podsumowanie


Z pewnym opóźnieniem podsumowuję akcję Wiosenne gotowanie, a to wszystko z dwóch przyczyn. 
Po pierwsze czekałam na spóźnialskich, by dać im szansę nadrobienia zaległości w wysyłaniu przepisów. Części się to udało, inni niestety zawiedli, co bardzo rozczarowuje. Szczególnie, że kilka z osób, które z przepisowej zabawy się nie wywiązały, brały udział w moich poprzednich akcjach i bez problemu przygotowały przesyłkę. Biorę się więc za przygotowanie przepisów, dla tych, którzy swoich nie otrzymali. Będzie to może trochę bardziej letnie niż wiosenne gotowanie, ale mam nadzieję, że list w skrzynce Was ucieszy:)

Po drugie miałam nadzieję zrealizować pewien plan, do którego potrzebowałam Wasze przepisy w wersji elektronicznej. Niestety nawał obowiązków nie pozwolił mi na to, musicie więc uzbroić się w cierpliwość - zrobię to na pewno, tylko nie jestem w stanie powiedzieć kiedy. Przepisy są chyba w większości dość uniwersalne, więc nawet jeśli wrócę z gotowym pomysłem jesienią, będzie on przydatny;)


Chciałabym wszystkim Uczestnikom akcji bardzo serdecznie podziękować za zabawę. Oczywiście tym, którzy przepisy przesłali dziękuję bardziej niż tym, którzy nie odpisują teraz na maile;) Trochę nam (mi i ludziom bez przepisu) smutno, ale zakładamy, że nie zapomnieliście o nas specjalnie, a przypadkiem;) Wyjątkowe podziękowania dla tych, którzy w przygotowanie przepisu włożyli dużo pracy, pomysłu i koloru - są przepisy, które powiesiłabym chyba na ścianie:)
Zdjęcia z przygotowań przepisów możecie obejrzeć tutaj, a zdjęcia przepisów tu. Obiecuję za jakiś czas wrócić z drugim podsumowaniem akcji, a tymczasem pytam czy macie ochotę na drugą edycję akcji Pocztówka z wakacji?

4 komentarze:

  1. Widzę, że Ty co chwilę organizujesz jakieś pomysłowe akcje blogerskie. Brawo za kreatywne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się sobie dziwię jak daję radę wszystko ogarnąć ;) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Właśnie miałam pisać, że ze zniecierpliwieniem wypatruję kolejnej edycji "Pocztówki z wakacji" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wyszło, każdy przepis z pomysłem.Szkoda, że nie wszyscy się wywiazali.

    OdpowiedzUsuń