piątek, 11 kwietnia 2014

Rzeczowo o modzie męskiej

Po blogerach można spodziewać się różnych rzeczy. Różnych działań, różnych poglądów, różnego podejścia do wielu spraw. Coraz częściej obserwujemy zjawisko wyjścia blogerów do świata realnego, co bardzo popieram i dobrze o tym wiecie. Oprócz spotkań, warsztatów, blogowego fikania, coraz popularniejsze staje się wydawanie książek. Fajnie, jeśli widać, że z książki bije wysoka jakość, dużo włożonej pracy, przygotowań, serca.


Mr. Vintage jako bloger był mi "obojętny" dopóki nie obejrzałam jego książki w księgarni. Wiedziałam, że ktoś taki jest, ale nie przyglądałam się szczególnie. Książki nie kupiłam od razu, ale wróciłam po nią dość szybko.
Jest naprawdę rzeczowo, a myślę, że konkrety najlepiej trafiają do facetów, także świetnie. Jest w porządku - co nie jest moją zdawkową opinią o książce, ale przez to rozumiem uporządkowanie tematów, wszystko po kolei, wyczerpująco. Jest ładnie - schludnie, elegancko, klasycznie i prosto, czyli tak jak lubię. Jest kolorowo - ilustracje, zdjęcia, przykłady kolorów i tkanin są świetne, myślę, że lepiej nie da się wytłumaczyć wielu szczegółów, które zostały tu opisane. Jest naprawdę świetnie i godnie polecenia - szczerze mówiąc nie wiem czy kiedykolwiek wcześniej widziałam tak fajnie zrobiony poradnik. Nie dziwi mnie więc wcale sukces autora - chapeau bas!

Mr. Vintage planuje drugą książkę, rozważa jeszcze dwie z możliwych opcji, ja chciałabym zaproponować trzecią - panie Michale, proszę z pomocą żony napisać taki poradnik dla kobiet!!:)

4 komentarze:

  1. o tak! Bardzo brakuje mi takiego poradnika dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam, nie wiedziałam. Widzę że muszę nadrobić zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, zdecydowanie przydałaby się wersja dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się w końcu zabrać za lekturę bo na razie wciąż odkładam na potem : ))

    OdpowiedzUsuń