sobota, 26 kwietnia 2014

Ogarnij pulpit - wiosenna tapeta

Nie wiem jak Wy, ale do niedawna miałam non stop ogromny bałagan na pulpicie komputera. Sama w miarę ten chaos ogarniałam, ale kiedy ktoś inny chciał tam coś znaleźć, graniczyło to z cudem. Postanowiłam więc, że na nowym komputerze od samego początku będę pilnować porządku (rym tralalala). Jest porządek w plikach poprzenoszonych ze starego komputera, jest porządek w zakładkach w przeglądarce, jest też porządek na pulpicie. Jest rozwiązanie, które na razie sprawdza się świetnie. Chcecie wiosenną tapetę która pomoże Wam zapanować nad pulpitem?:)

12 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł! Już pobieram <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sobie tak obiecywałam jak kupowałam nowy komputer... No i jest jak było - co jakieś dwa miesiące wszystko z pulpitu sprzątam. Ale tapeta niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak estetycznie, u mnie zawsze jest bałagan. Ale komputer to chyba jedyne miejsce w moim zyciu, gdzie dopuszczam bałagan

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, całe szczęście mam zawsze ascetyczny porządek w folderach :) ale pomysł z tapetą podrzuciłabym kilku znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O super pomysł na organizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam program fences 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki! Chętnie skorzystałam i dzięki Twojej tapecie trochę ogarnęłam swój pulpitowy chaos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę zrobić porządek ze swoim pulpitem. Chyba nawet zrobię to jutro!
    http://przystannatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń