środa, 16 kwietnia 2014

Inspirałki #9

Poprzednie moje inspirujące miejsca w sieci możecie znaleźć tu.

Są trzy blogerki, które odkryłam stosunkowo niedawno, które łączą te części internetu, na przejrzenie których brak mi czasu. Blogi są przejrzyste, uporządkowane, mają ręce i nogi. W tych blogach widać też autentyczność, która sprawia, że chętnie napiłabym się z autorkami kawy.

1. Ubieraj się klasycznie pisze o modzie, ale inaczej niż wszyscy. Trochę poradnikowo, konkretnie, z gustem. Przyznam szczerze, że Maria jest na razie moją faworytką do napisania damskiej wersji książki na wzór Mr Vintage.

2. Tolala robi ładne zdjęcia, miksuje zdrowe koktajle, poleca dobre filmy i podróżuje. Między innymi na podstawie jej Instagrama tworzę listę miejsc do odwiedzenia w stolicy.

3. JagaDesign wybiera najnowsze trendy, przy okazji w większości te, które mi się podobają. Jest moda, jest design, są wnętrza i książki. Jest fajnie!

8 komentarzy:

  1. Chętnie zajrzę, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TOLALA jest świetna! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie spadłam z krzesła :) Marysia, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spadaj z krzesła tylko pisz książkę:)

      Usuń
  4. ojacię, pięknie dziękuję za to wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, dzięki Marysiu za wspomnienie o moim blogu! Jest mi niezmiernie miło :) Ściskam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń