piątek, 28 marca 2014

Sobota wcale nie zmarnowana

Jest tak. Leje deszcz, wieje wiatr, nie ma słońca, a ja nie mam kaloszy. Wszystko mówi, że przyjechałam na weekend do Warszawy. Wyjątkowo chce mi się spać, uznaję sobotę za dzień lenia i z łóżka zwlekam się niespiesznie. W takie dni warto mieć pod ręką kogoś kochanego, kto pójdzie po świeże bułki i dobre ciasto. Szybko, póki chwilowo nie pada.
Czas mija, deszcz leje, dzień uznajemy za "wyjściowo" stracony.
Zamiast Nowego Światu oglądamy Nowy Jork za plecami bohaterów popularnego amerykańskiego serialu.
Coś by się zjadło, mamy nawet pizzę w zamrażarce, ale nie mamy piekarnika. Zabawne jak moje ostatnie współprace blogowe idealnie wpasowują się w moje potrzeby. Pani Olga dotarła do mnie z rozwiązaniem, jakim jest Pizzaportal.pl. Ta z kolei pozwoliła poznać nam wiele restauracji oferujących dowóz posiłku w nowym dla nas mieście. Polecam, nawet jeśli nie jesteście głodni w tej chwili, ale gdy chcecie wiedzieć jakie smaczne miejsca w okolicy warto zwiedzić. Obserwuję portal od jakiegoś czasu, a restauracji wciąż przybywa.
Siedzimy więc, obrażeni na rozpłakaną pogodę, pod kocem, z pełnymi żołądkami i dalej zwiedzamy świat z bohaterami filmów. Sorento, Londyn, nawet kradniemy księżyc z Minionkami, przytulając niewiarygodnie pluszowego jednorożca. Takie dni też trzeba przeżyć, najlepiej właśnie przed telewizorem z dobrym jedzeniem :)

Źródło: simpleprovisions.com.au; call-me-cupcake.blogspot.com; cafeapostrophe.tumblr.com

5 komentarzy:

  1. Świetny tekst:) Właśnie tak jest Marysiu. I takie dni trzeba przeżyć, spokojne, bez pomysłów, projektów itp. . Dobre kino, jedzenie i ukochana osoba! Po prostu żyć. Czuję, że czas brać przykład z ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, ja nie mam tak dobrze i sama śmigam po bułki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Foodpandzie czytałam już na niejednym blogu. Koniecznie muszę zobaczyć, co mają we Wrocławiu :)
    Ja dzisiaj także oglądam seriale i podróżuję po świecie wraz z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Mam nadzieję, że dziś też będziecie się dobrze bawić ;) Dziękuję za kolejną inspirację.

    OdpowiedzUsuń