poniedziałek, 3 lutego 2014

Mapowo - serduszkowa dekoracja - DIY

To będzie proste i bardzo szybkie DIY, dla wszystkich zapracowanych. Planowałam je przygotować już bardzo dawno, ale jakoś nie było mi po drodze do prac ręcznych. Teraz można to potraktować jako walentynkową dekorację lub prezent dla ukochanej osoby. Mi bardzo podoba się motyw map w różnych kombinacjach, dlatego ramka zawiśnie na ścianie na dłużej. Wykonanie całości, razem ze zdjęciami, zajęło mi jakieś 15 minut.

Potrzebować będziecie: mapę, ramkę na zdjęcia 13x18, kartkę 13x18, nożyczki, klej lub dwustronną taśmę klejącą

Z mapy wycinamy dwa serduszka i przyklejamy je równo na białą kartkę, którą następnie wykładamy do ramki. Tadam gotowe!







Tu możecie obejrzeć zeszłoroczny pomysł na walentynkowy prezent, a tu inspiracje, które kiedyś publikowałam.

A jeśli macie ochotę zagłosować na mojego bloga - macie jeszcze szansę :)

15 komentarzy:

  1. za mna chodzi mapowo sercowa girlanda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten pomysł :) Ja na walentynki robię vouchery typu: vocher na masaż, vocher na ugotowanie obiadu, voucher na przytulenie, itd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, efektowne i pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :)))
    Ja tez musze jakos zorganizowac sie walentynkowo :)))
    miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Wycięłabym miejsce do którego chcę pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie oryginalne. Bardzo fajnie się prezentują te serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jest możliwość żebyś jeszcze raz wrzuciła uniwersalne opakowanie na czekoladę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli to że linki do pobrania nie działają? Jutro postaram się to naprawić:)

      Usuń
  8. Świetny pomysł :) Ma jeszcze więcej uroku jak zakochani pochodzą z dwóch różnych miejsc które można umieścić na mapowych serduszkach .

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :) fajny np dla par które lubią podróżnicze przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo proste wykonanie a pomysł genialny, można umieść miejsce w, którym się było lub o którym się marzy by być:)

    OdpowiedzUsuń