sobota, 11 stycznia 2014

TOP 16 na Instagramie

Długo się do Instagrama przekonywałam, ale już ponad rok go używam i po prostu lubię. To taki miniblog, dla niektórych dopełnienie bloga, a dla innych jedyna forma "rozrywkowej" obecności w sieci. Początkowo wszędzie klikałam Obserwuj, teraz powoli robię porządki.
Ciekawa jestem Waszych ulubieńców i przedstawiam moich.


I co ja poradzę na to, że na większości zdjęć jest jedzenie? Przecież dobrze wiecie, że na śniadania jadam stos inspirujących zdjęć...

8 komentarzy:

  1. Ja od takich zdjęć zgłodniałabym tak bardzo, że chyba cały dzień bym tylko jadła :D Mnie na Instagramie nie ma, ale zastanawiam się czy warto przyłączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm jak ja dawno nie jadłam takich płatków :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Instagram to dla mnie świetny ( i szybki )!dostęp do ciekawych, niebanalnych zdjęć.

    I niedawno przeczytałam w niezwykle filozoficznej książce, że człowiek po obejrzeniu dobrej sztuki, słuchaniu muzyki nie może być zły bądź zmartwiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście jestem do niego uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Booziu, wszystkie zdjęcia są dla moim zdaniem śliczne. Też lubię instagram, głównie za to, że możemy dzięki niemu zobaczyć, że proste czynności codzienne mogą być... ładne :) Nawet w niektórych wypadkach to SZTUKA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęcia ładnego jedzenia nie można się gniewać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia lubię takie klimaty, proste ale z wyczuciem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zające najlepsze, ale wszystkie inspiracje superowe!:)

    OdpowiedzUsuń