piątek, 31 stycznia 2014

O czym tu pisać?

Od dawna zabieram się do blogowych porządków związanych z kategoriami na blogu. Zbyt wiele tagów się namnożyło, sama się w pewnym momencie pogubiłam, pewne działy trochę zaniedbałam i mam nadzieję, że teraz, gdy je uporządkuję, uda mi się do nich wrócić i systematycznie tworzyć. Ciekawa też jestem, które ze wpisów na art attack {be inspired} lubicie najbardziej. Z moich obserwacji wynika, że są to przede wszystkim wpisy, które wrzucam do worka "myśli". To mnie cieszy, taki ten blog ma być, pełen moich przemyśleń na różne tematy, które piszę dla siebie. Miło mi, że jesteście ich ciekawi i dzielicie się swoimi refleksjami. Czego powinno być więcej? Ja chcę więcej w kategorii film, książka i kuchnia. A Wy?



Nie dokońca wiem dlaczego biorę udział w konkursie. Szczerze mówiąc zgłosiłam bloga, aby powisiał sobie w wśród zgłoszonych i nie miałam zamiaru ogłaszać tego, że można na mnie głosować. Pomyślałam, że po prostu może kogoś, kto będzie listę zgłoszonych przeglądał zainteresuje mój blog i zostanie tu na dłużej. I wtedy napisała Ania, przypominając mi, że "już nie ma żartów, nie można się dwa razy zgłaszać i dwa razy wycofywać:) Rok temu mówiłaś, że za rok przygotujesz bloga i ja myślę, że on jest "przygotowany"". Dziękuję! Faktycznie, w 2013 roku mój blog się przygotował, moje życie w 2013 roku bardzo kręciło się wokół blogów. Zorganizowałam wiele spotkań blogerów i blogową akcję pocztówkową i mikołajkową, art attack tworzyłam dużo regularniej niż przedtem. Jeśli więc lubicie tu zaglądać, jeśli "czujecie", że ten blog jest autentyczny i pisany od serca i jeśli macie ochotę wydać 1,23 PLN - zagłosujcie - będzie mi niezmiernie miło!





18 komentarzy:

  1. Czy mogłabym wiedzieć co to za fajna czcionka? "Film" "Gotowanie" etc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedna z moich ulubionych!

      Usuń
    2. Oo, nawet ją mam, nie wiedziałam :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Ja bardzo chętnie poczytała bym o książkach oraz spotkaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmagam się ostatnio z podobnymi dylematami i porządkuję swojego bloga:) to chyba stały element blogowego procesu twórczego;) a u mnie rocznica, więc tym bardziej skłania do przemyśleń.Trzymam kciukasy za głosowanie i pozdrawiam ciepło, Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najwięcej myśli, filmów i książek proszę pani! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też najbardziej lubię "Spotkania" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ARTakcje - przydałoby się więcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki i myśli chętnie poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ikonki do kategorii! sama je stworzyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myśli zdecydowanie mysli :)

    OdpowiedzUsuń