wtorek, 3 grudnia 2013

Kochany Mikołaju...

... w mijającym roku byłam tak grzeczna, że nawet dziś pierwszy raz w życiu przyznali mi stypendium naukowe. To o czymś chyba świadczy, prawda? Dodatkowo zrobiłam kilka fajnych rzeczy, obroniłam się i skończyłam 22 lata. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia chciałam przekazać Ci  to, co mi się marzy. Nie są to rzeczy niezbędne, natomiast z pewnością umiliłyby mi życie :)
Ściskam Cię mocno,
Marysia


1/2/3/4
1. Giorgio Armaniego nowy zapach Si - oto jak działa marketing - najpierw zakochałam się w reklamie z Cate Blanchett na lotnisku wracając z wakacji, a dopiero po dwóch miesiącach dowiedziałam się jak perfumy pachną. Tak myślałam, że pierwsze wrażenie będzie prawidłowe. Są obłędne.
2. Blog Moje wypieki to jeden z głównych blogów kulinarnych, na których uczę się gotować. A jako że oceniam książki po okładce, nie muszę zaglądać do środka by wiedzieć, że ta w środku ma coś niezwykłego.
3. Ten mały aparacik to fajna zabawka do łapania pięknych chwil, to trochę jakby instagram był urządzeniem, z którego od razu wychodziłyby gotowe zdjęcia. I ta chwila niepewności zanim obraz się pokaże ;)
4. Z Panem Kalendarzem rok 2014 będzie wspaniały - jestem tego pewna!

17 komentarzy:

  1. Mam dwie rzeczy z Twojej listy! <3 polecam zarówno kalendarz, jak i instaxa, idealne połączenie na grudzień, święta, nowy rok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym aparacie też marzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj zapomniałam, gratuluję stypendium! :)

      Usuń
  3. stypendium gratuluję!
    a co do wishlisty - trafiłaś z tym postem idealnie w czas, kiedy tworzyłam swoją, i przypomniałaś mi, że zawsze chciałam instaxa ^^ a Pana Kalendarza nie znałam, ale dzięki Tobie poznałam - i też zapragnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wątpię, że Mikołaj Cię uraczy cudownościami! ♥ za całe to ciepło, które bije od Ciebie na kilometry (a dużo ich mamy między sobą!) powinnaś dostać z nawiązką prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam Moje Wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mi się marzy ten aparat :)) Marysiu na pewno jakiś prezent dostaniesz!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za zajrzałam do środka 'Moich Wypieków'. Jest pięknie i pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. No Marysia, jeżeli nie znajdziesz tych prezentów pod choinka, to przestanę w niego wierzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka lista to fajna rzecz, ja juz dostałam kilka książek z mojej listy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah instaxem też bym nie pogardziła, chociaż już tak wiele mam tych wszystkich aparatów, to takiego z instant zdjęciami jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, klimatyczny blog! To dziwne, że trafiłam tu dopiero teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję stypendium, wychodzisz na ludzi :P, nie ale serio fajna sprawa. Zawsze to lubiłam na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym chętnie przygarnęła ten aparacik :D
    Gratuluje stypendium :)

    OdpowiedzUsuń