sobota, 12 października 2013

Słodkie lenistwo

Już prawie ostatni raz zabieram Was do ciepłej Hiszpanii - jeszcze będzie o Barcelonie  u tekstualnej lekko podróżującej i, jako wisienka na torcie, szykuje się mini relacja filmowa, ale to niespodzianka więc na razie cichosza! 

Takie miłe i lekkie chwile spędziliśmy w piątkowe południe na plaży w Santa Susanna. Hiszpania to kraj sangrią płynący - kto nie zna, niech pozna - nie ma lepszego orzeźwienia w upalny dzień niż chłodne delikatne bąbelki ze świeżymi owocami! Do tego doborowe towarzystwo, królewskie łoże, dużo słońca i ciepły wiatr.

Apel do Emilki po jej ostatnim przemiłym i polecającym mnie poście - nie przestawaj mnie lubić - zaraz się uspokoję i będę narzekać na zimno w Gdyni ;*










11 komentarzy:

  1. Mogłabym się tak porelaksować na plaży. Ja w tym roku pierwszy raz odwiedziłam Barcelonę i stanowczo Sangria to nr 1 wśród wszelkich dostępnych płynów;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam jesienną i polską wersję Sangrii - grzańca :))
    Klimat inny, smak inny, ale rezultat taki sam, bo ogrzewa jak nic innego <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Barcelony nigdy dość :)
    Uwielbiam i ciągle czuję niedosyt :) Szczególnie jesienną porą :)
    Dodałam Cię ponownie do obserwowanych z powodu zmiany adresu naszego bloga :) I lubię z nowego profilu FB :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. no i cóż mogę napisać!:) chcę tam leżeć z Tobą! (mogę na piasku) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wieeeele bym dała, aby teraz się tak powylegiwać na takim słońcu w takim łóżku...
    Z niecierpliwością czekam na mini relację filmową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło, wakacyjnie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojacie, ale bym się teraz bachnęła w takim miejscu! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już tęsknię za słońcem...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie! U mnie na liście kierunków marzeń Toskania i Portugalia, teraz jeszcze bardziej czuję ten klimat. Zazdraszczam, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę sama chętnie bym tak poleżała na plaży bo u nas zimno i wieje mrozem

    OdpowiedzUsuń