czwartek, 3 października 2013

Poznajcie Karolinę i Mon Chou

Na Mon Chou trafiłam przypadkiem. Tak już mam, że jak idę ulicą i widzę coś ładnego to muszę się przy tym zatrzymać. Tak było z ulicą Długą i pewnym wrześniowym dniem, kiedy wracając z pracy snułam się między ostatnimi turystami. Trafiłam na Mon Chou i uśmiechnęłam się szeroko - tak będę ubierać moje dzieci, elegancja Francja!Przed Wami Karolina i jej piękne dzieła.


Coś o sobie?
Z wykształcenia jestem analitykiem finansowym. Z zamiłowania do mody i designu postanowiłam zrobić w życiu coś innego i wraz z moją wspólniczką Agnieszką (matką na pełen etat) stworzyłyśmy Mon Chou.

Co tworzysz?
Fashion'ową odzież dziecięca cechującą się eleganckim, a za razem nowoczesnym stylem. Ubranka Mon Chou tworzone są z myślą o dzieciach i kierowane do rodziców świadomych mody, którzy przy wyborze odzieży kierują się przede wszystkim, jakością, a główną korzyść stanowi dla nich wygoda i swoboda ruchu ich dzieci.



Skąd pomysł na takie wyroby?
Pomysł przyszedł dość nagle. Kiedy pewnego majowego dnia wraz z Agnieszką próbowałyśmy przerobić ubranka jej córeczki tak, aby były oryginalne, unikatowe a zarazem wygodne.  W sieciówkach jest wiele ładnych, ale powtarzalnych ubrań. Stwierdziłyśmy, więc, że skoro projektowanie ubranek dla Wiktorii (córeczki Agnieszki) daje nam tyle radości, to czemu nie spróbować zająć się tym na poważnie.


Twoje inspiracje?
Inspiracji szukam wszędzie. Magazyny modowe, portale internetowe, przyroda, otaczający nas ludzie. Najczęściej pomysły, które realizujemy pojawiają się dużo wcześniej i czekamy na odpowiedni moment by móc je zrealizować. Np. płaszczyki i kurtki z naszej nowej kolekcji jesień/zima 2013/2014, która do sprzedaży trafi na początku września. Projekty były gotowe już od kwietnia.

Twoje największe marzenie?
Największym marzeniem dotyczącym Mon Chou jest to by nasze ubranka uszczęśliwiały dzieci, które je noszą. Firmę tworzymy właśnie z myślą o najmniejszych i jeśli nasi klienci będą zadowoleni to dla nas już będzie duży sukces. Oczywiście marzy nam się by odnieść międzynarodowy sukces i być znaną marką zarówno w Polsce jak i na świecie.  Mamy już pomysły jak rozbudować naszą ofertę i czekamy na odpowiedni czas by móc realizować wszystkie nasze plany.




4 komentarze:

  1. Śliczne ubranka i zdjęcia z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają tego typu ubrania dziecięce, bez głupich, infantylnych wzorków i nadruków :) a jeszcze bardziej podoba mi się to, że wspierasz fajne, polskie marki! <3

    OdpowiedzUsuń