poniedziałek, 28 października 2013

I ja kiedyś będę Trójmiejską Mamą!

Mamą jeszcze nie jestem, organizatorką za to coraz lepszą! O byciu mamą marzę i kiedyś na pewno nią się stanę. Ostatnio coraz częściej wśród mam się obracam, szczególnie wśród dwóch konkretnych - Moniki i Bogny. Razem stworzyłyśmy coś świetnego - pierwsze spotkanie Trójmiejskich Mam wyszło na medal i jest początkiem dłuższej przygody, obok Trójmiejskich Blogów kolejnym projektem, którym ostatnimi czasy żyjemy. W sobotę patrzyłyśmy jak świetnie bawią się dzieci i ich mamy, jak wspólnie tańczą, dekorują stół, słuchają ciekawostek o zdrowej żywności, chłoną wiedzę o tajnikach fotografii w warunkach domowych, oglądają śliczne dziecięce ubranka, jedzą smaczne ciastka i bawią się z opiekuńczymi i cierpliwymi animatorkami (w tym jedna w postaci mojej siostry).
Zmęczone, ale szczęśliwe skończyłyśmy dzień, zainspirowane uśmiechami i oklaskami jakie otrzymałyśmy na koniec. Już planujemy kolejne spotkanie, już uwalniamy kolejne pomysły z pękających głów:) Warto, tyle Wam powiem - wszystko warto!

Spotkaliśmy się w Strefie StartUp PPNT w Gdyni, a genialne fotki zrobiła nam niezastąpiona Subobiektywna! Więcej informacji na temat partnerów spotkania znajdziecie tutaj. Tam też znajdziecie bieżące informacje o naszych planach i kolejnych spotkaniach -zapraszam!

















  



13 komentarzy:

  1. Marysia, ja tu rzadko komentuje, ale zawsze zagladam. super jak sie rozwijasz! i widac ile radosci ci to sprawia. Trzymam kciuki za ciebie.. i za bycie mamą w przyszłosci tez! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu jestem pewna będziesz cudowną mamą!:)) jesteście najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz najlepszą Mamą świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Było bardzo przyjemnie, żałuję, że Emilia nie wytrzymała do końca. W trakcie DIY się zwinęłyśmy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, w jaki sposób można zapisywać się na organizowane przez Ciebie/Was spotkania blogerek czy dla mam z dziećmi? Wiem, że często coś organizujecie, ale nigdy dotąd nie widziałam żadnego ogłoszenia czy naboru na spotkanie. Fajnie byłoby Was poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do polubienia Trójmiejskie blogi i Trójmiejskie Mamy na facebooku oraz nasze strony www. Na fanpage'u art attack {be inspired} też często zapowiadam wydarzenia, lecz nie zawsze.

      Usuń
  6. Gratuluję kolejnego cudownego spotkania !!! jesteś świetną organizatorką, a mamą będziedz wyjątkową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło było poznać Was osobiście, jeszcze raz wielkie dzięki, za bieganie za Dobrawką :)

    Mam nadzieję, że do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooh super to wygląda! Chciałam się wybrać z moim dwuletnim tornadem, ale przeraziła mnie wizja podróży aż do Gdyni. Następnym razem poproszę w Sopocie. Będzie "po środku" :) A na bloga wpadłam, bo zobaczyłam coś na ASOS'ie i pomyślałam o Tobie
    http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Gold-Plated-Anchor-Ring/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3427124&cid=6992&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=-1&clr=Gold
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dziewczyny, My z Moniką nie mogłyśmy być , miałyśmy swoją imprezę-ale widzę że Wasza była równie fajna, Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. super wydarzenie! bardzo fajnie działasz :))

    OdpowiedzUsuń