czwartek, 10 października 2013

Czas relaksu

Oj, gdyby doba mogła być dłuższa... Gdybym była mniej ambitna, gdyby wrócił do mnie stary kolega leń i gdyby pracoholizm nie istniał... Po każdym dniu padam na twarz do łóżka i tylko czasem uda mi się zdobyć siły na długie godziny w pachnącej wodzie z pianą. Niezbędnik łazienkowego spa jest prosty i oczywisty. Ciepła woda to podstawa, do niej niezbędny pięknie pachnący olejek do kąpieli, który będzie się dobrze pienił, nawilżał skórę i dodawał energii swoją magiczną mocą. Dobrze w tej roli spełnia się ten z serii Green Pharmacy - bergamotka i limonka mają orzeźwiający i odprężający zapach. Świetnie relaksuje po ciężkim dniu.
Do tego dobra książka i rozgrzewająca herbata, a w perspektywie mięciutki ręcznik, ciepły szlafrok i bambosze. Jest bosko i błogo - śpiewam sobie w głos czas relaksu, relaksu, relaksu to czas!
1/2/3/4/5/6/7


10 komentarzy:

  1. Poproszę cały zestaw!:) jedyne czego mi w życiu do szczęścia brakuje to wanna, może to i dobrze bo podobno gorące kąpiele sprawiają, że się traci jędrność, młodosc i witalnosć, a ja bym w wannie z winkiem i książką mogła godzinamiiiiiiiii

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i dlatego marzy mi się wanna! nie da się tak zrelaksować pod prysznicem, jak w wannie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, pokazałaś zestaw idealny do wieczornego relaksu :D dla mnie podstawą z tego zestawu jest chyba szlafrok, po prostu nie wyobrażam sobie tej zimniejszej połowy roku bez mięciutkiego, ciepłego szlafroczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana przydałby mi się relaksik! i to konkretny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie sprawię takie kapcie relaksacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja potrzebuję wypoczynku o właśnie takiego!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, marzy mi się taki właśnie relaks! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Mamę kocham i szlafrok od niej żółcoutki w motylki, tak nachodzą mnie marzenia o drugim, nieco mniej szlafrokowym - ten szary byłby idealny. Widziałam też super i obowiązkowo szare sztuki w ESOTIQ. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Green Pharmacy! Proste kosmetyki, piękne opakowania i odkąd otworzyli nam w Krakowie Hebe, to te produkty są w zasięgu ręki :D

    OdpowiedzUsuń