czwartek, 17 października 2013

Akcja Mikołajkowe prezenty II

Ahoj! Po sukcesie pierwszej edycji zimowej akcji (relacja: 1,2,3) oraz Letniej akcji Pocztówka z wakacji (relacja: 1,2,3) przychodzę do Was z drugą edycją Mikołajkowych prezentów! Jestem szczęśliwa, że zabawa cieszy się takim zainteresowaniem i że w stanowczej większości stajecie na wysokości zadania i wywiązujecie się z wysyłania prezentów lub pocztówek!
Chciałabym przypomnieć, że akcja Mikołajkowe prezenty jest inspirowana szkolnymi losowaniami i wykonywaniem sobie nawzajem prezentów. Jeśli więc macie ochotę kogoś obdarować i dostać niespodziankę - zapraszam do zabawy!


Regulamin akcji:
1. Udział w akcji jest dobrowolny. Uczestnik zgłaszając się zobowiązuje się do przygotowania i wysłania prezentu osobie wyznaczonej przez organizatora (mnie).
2. Przekazanie swoich danych jest dobrowolne - adres zostanie przesłany tylko jednemu Uczestnikowi, który wyśle prezent. Nie będzie wykorzystywany w żadnym innym celu.
3. Zgłosić należy się mailowo na adres kontakt@artattack.com.pl z dopiskiem w temacie: Mikołajkowe prezenty - zgłoszenie.
4. W zgłoszeniu należy podać: imię, nazwisko, adres pocztowy, adres bloga (jeśli posiadasz) oraz krótki list do Świętego Mikołaja w formie trzech haseł związanych z Twoimi zainteresowaniami. Mój list wyglądałby następująco: "Audrey Hepburn, kotwice, czekolada". Takie skojarzenia pomogą nadawcy dopasować prezent.
5. Zgłaszać można się do 31 października, następnie w ciągu  jednego tygodnia każdy dostanie informację mailową z adresem osoby, dla której będzie robić prezent.
6. Przed wysłaniem prezentu należy zrobić mu zdjęcie i przesłać do mnie na adres kontakt@artattack.com.pl z dopiskiem w temacie: Mikołajkowe prezenty - zdjęcie. Z zebranych zdjęć stworzymy album podarunkowych inspiracji.
7. Do 30 listopada należy wysłać prezent na podany adres, tak aby dotarł do adresata w okolicy 6 grudnia.
8. Kilka wskazówek związanych z prezentami (na podstawie doświadczeń z poprzedniej edycji):
a) prezent musi być uniwersalny ze względu na wiek
b) nie można wysyłać kosmetyków specjalistycznych ani próbek i gadżetów reklamowych!!
c) prezent może być zrobiony własnoręcznie lub kupiony - nie może być jednak używany!!
d) zrób taki prezent, z jakiego sam byś się ucieszył - starannie i z sercem!
e) nie ma określonej pieniężnej wartości prezentu - liczę na takt i dobre zachowanie Uczestników.
9. Osoby prowadzące bloga zachęcam do umieszczenia podlinkowanego banerka (poniżej do pobrania) u siebie na blogu.
10. Jako organizatorka akcji nie ponoszę odpowiedzialności za niesolidnych Uczestników.
11. Zgłoszenie się do akcji jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

Już nie mogę doczekać się Waszych zgłoszeń, zdjęć prezentów i w końcu własnej niespodzianki! Zapraszam!! :)






33 komentarze:

  1. Ale fajnie, że już początek tej akcji! Myślałam sobie właśnie o niej dzisiaj! Na tyle krótko znam Twój blog, że jeszcze nie miałam okazji wziąć udziału w żadnej akcji, a uważam, że wspaniałe jest takie przeniesienie między sferą "blogową" a "realnością". Jak tylko wymyślę, jak w trzech słowach opisać swoje zainteresowania, aby ułatwić komuś przygotowanie prezentu to natychmiast wyślę zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusząca propozycja...:) Ale jeszcze to przemyślę. Tak czy inaczej, z góry trzymam kciuki, by ta edycja sprawnie poszła i każda osoba obdarowana była zadowolona, jak również każda obdarowująca również się cieszyła, że swoim prezentem sprawi komuś przyjemność:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł! Zaraz wyślę zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalezione w relacji z zeszłego roku:

    Mam też hasło przewodnie do przyszłorocznej akcji: "Jak kochać to księcia, jak kraść to miliony a jak robić prezent to od serca!"


    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest - będzie jeszcze wykorzystane :) Pamiętam o nim :))

      Usuń
    2. Aaa to dobrze dobrze, bo fajne! :D

      Usuń
  5. Nie wiem czy zostałaś poinformowana, ale jesteś nominowana do nagrody Blog Forum Gdańsk http://www.trojmiasto.pl/blogforumgdansk/?id_blog=163
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uuuu, ja też chcę! super akcja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Zaraz wyślę zgłoszenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział! Już wysyłam maila :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważaj, bo ktoś Ci jeszcze przyśle szanty i czekoladę zapakowaną w zdjęcie Audrey :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inicjatywa, ja też biorę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OK! Ja również podejmuję się tego wyzwania! wiem to zabawa, ale dla mnie to wyzwanie, bo nigdy wcześniej nie brałam udziału w takiej akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze.... się spóźniłam... szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie zauważyłam, że akcja się kończy. Wielka szkoda... Może za rok :(

    OdpowiedzUsuń
  14. eehhh za późno dowiedziałam się o akcji! nie wyrobię się, ale za rok na pewno dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączyłam... oficjalnie :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja juz dostałam swój prezent! PIĘKNIE DZIĘKUJĘ! pachnący, uroczy i od serca do tego! od razu zrobiło się cieplej! Aż mi wstyd,że sama w pośpiechu nie zapakowałam "klimatycznie" swojej wysyłki. Za rok nadrobię!

    OdpowiedzUsuń