niedziela, 8 września 2013

Śniadanie na trawie

Dzięki Ci Boże że stworzyłeś niedzielę! A jeszcze lepiej, że zdarzają się takie słoneczne, ciepłe i imieninowe!

Zdaje się, że okazja wolnej niedzieli i imienin moich własnych i prywatnych jest okazją dobrą na śniadanie na trawie. Wrześniowy weekend wyjątkowo piękny i słoneczny, uśmiechy na twarzach, a w brzuchach burczy. Co by nie mówić o gdyńskim stalowym infoboxie, trzeba przyznać, że na trawie siedzi się miło. Bo jest koc, bo jest słońce i lekki wiatr, bo jest francuskie śniadanie! Takie atrakcje zapewnia Chwila Moment w samym centrum. Warto co prawda uzbroić się w cierpliwość, gdyż niedzielne śniadanie cieszy się powodzeniem i na swoją kolej trzeba trochę poczekać. Śniadanie na trawie ma też tę właściwość, że znika w mig... Zawsze jednak można wybrać się po dokładkę :) W menu Chwili znajdują się same francuskie przysmaki: croissant, pain au chocolat, brioche i tym podobne smakowitości!

Powiem Wam tyle: to się nazywa celebrowanie życia!











20 komentarzy:

  1. Pięknie! Życzę ci jak najwięcej takich chwil z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale! dużo słońca w Twoim życiu z okazji imienin :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piknik w imieniny, świetny pomysł. Wszystkiego najlepszego kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki czad! :)
    Wspaniałych chwil :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł.. zachciało mi sie takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego Marysiu! :) Tobie to dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najjj! :)

    Niedziele, pełne słońca i uśmiechu na twarzy są bezcenne ;)

    pozdrawiam!
    Kasia
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycałam się już na IG.
    Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł z takim śniadaniem na trawie:) Życzę w takim razie jak najwięcej chwil do celebrowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne miejsce!:O Aż jestem ciekawa czy w Warszawie jest coś podobnego:)
    Wszystkiego najlepszego!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione życzenia okazji imienin :)

    No i przyznaję, że jak pierwszy raz zobaczyłam ludzi na trawce koło infoboxa to się zdziwiłam, ale chyba też wypróbuję ten sposób spędzania czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piknik jest zawsze świetnym pomysłem :D
    100 lat i wielu takich szczęśliwych chwil! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że to miejsce w Gdyni lubię nawet bardziej niż port.
    I to pomimo, że nie spędziłam tam czasu na tak niesamowitym pikniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niezła miejscówka;) Śniadania na dworze i wszelkie pikniki mają magie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie siedzenie na ichniejszej trawie w samym centrum nie przekonuje, ale pieczywko z Chwila Moment zawsze zabieram ze sobą do domu i przeuwielbiam. Jego smak przenosi mnie do "mojej" Francji.

    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. I to wszystko w takiej pięknej oprawie. Ach, zazdroszczę.
    I jeszcze... ale masz super oprawki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A taki piknik można zrobić samemu :) Polecam!

      Usuń
  17. Byłam ! Ha!
    Co prawda nie na śniadaniu, ale pomysł zdecydowanie do wypróbowania w maju :) Bo teraz to już trawa mokra.
    Pozdrowienia z Gdańska!

    OdpowiedzUsuń