środa, 11 września 2013

Letnia akcja: Pocztówka z wakacji! - podsumowanie

Chyba wszyscy już zdążyli zauważyć, że wakacje się skończyły. Mali poszli do szkoły, duzi czują w kościach nadchodzącą jesień...

Z lekkim poślizgiem podsumowuję letnią akcję Pocztówka z wakacji.
Po pierwsze dziękuję wszystkim za udział! Zgłosiło się prawie sto osób! Z zadania nie wywiązało się tylko sześć - niestety dotychczas nie udało mi się z nimi skontaktować. To oznacza również, że sześć osób nie otrzymało pocztówek - nie martwcie się, przygotowałam się na taką ewentualność - wyczekujcie listonosza :)
W trakcie trwania akcji dostałam od Was wiele wiadomości z miłymi słowami na temat mojego pomysłu. Niektórzy pisali, że to pierwsza kartka wysłana od wielu lat - super, że zainspirowałam Was do powrotu do starego sposobu pozdrawiania z wyjazdu. Wszystkie pozytywne słowa motywują do kolejnych działań.
Dzięki temu, że przesyłaliście fotki pocztówek mamy teraz niezłą galerię, a ja czuję się trochę tak, jakbym dostała te prawie sto kartek ;) Oglądając kolejne zdjęcia wielokrotnie zazdrościłam odbiorcom, że takie cuda dotrą do nich :)
Mieliście naprawdę fajne wakacje! Jedni jeździli po świecie, inni pozdrawiali z miasta, w którym mieszkają. Ja zaliczyłam się do tej drugiej grupy, bo wakacyjny wyjazd mam jeszcze przed sobą;)
Nietrudno się domyślić, że najbardziej przypadły mi do gustu pomysły oryginalne i nietypowe. Cenię wszystko co piękne, kreatywne, śliczne, dobrze o tym wiecie. Żałuję, że nie mogłam wyróżnić większej liczby pocztówek, wszystkim naprawdę chapeau bas za pomysły!

Poniżej pocztówki autorów, których listonosz odwiedzi raz jeszcze:


Tak jak zapowiadałam - jedna z nagród trafia do autorki najbardziej kreatywnej pocztówki. W jury zasiadłam ja, mój chłopak, moja mama i najmłodsza siostra. Nie ukrywam - kotwica miała tu duże znaczenie ;) Gratuluję talentu Małgosiu!


W tym momencie chciałabym też podziękować sponsorom nagród, które urozmaiciły akcję.
Joanka-Z, Natik's Idletalk, Made by Gigi, Design Park, Lucy in the Sky oraz Lilabox

Dziękuję jeszcze raz wszystkim za udział, za miłe słowa i prawie całościowe wywiązanie się z zadania :) Po sukcesie pierwszej akcji - Mikołajkowe prezenty oraz tej pocztówkowej, intensywnie myślę nad kolejną :) Przy okazji możecie dać znać jakie jest Wasze zdanie - gdyby miała być druga edycja na Mikołajki to lepiej prezenty czy kartki świąteczne?

25 komentarzy:

  1. Oczywiście jest mi trochę smutno, że nie udało się zdobyć nagrody, ale NIEWAŻNE! :D Ważne, że bawiłam się świetnie tworząc i wysyłając kartkę, a także wyjmując ze skrzynki tę zrobioną dla mnie. Dziękuję za tę akcję raz jeszcze i gratuluję zwyciężczyniom :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wszystkim zwycięzcom!:) Mimo to uważam, że każdy z nas ma swoją nagrodę w postaci pięknej pocztówki :)
    Ja jako gapa zapomniałam sfocić kartkę, ale mam nadzieje, że dotarła do adresatki :)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom! Marysiu a Tobie dziękuję za świetną zabawę - i poproszę o więcej. Nie miałam okazji brać udziału w Mikołajkowej edycji, ale bardzo chętnie tym razem bym się przyłączyła. Mam nadzieję, że coś krismasowego wykombinujesz kochana ;)

    Ja uwielbiam dostawać kartki, i dlatego jak gdzieś jestem to zawsze wyślę, bo wiem że sprawi to adresatowi niezłą radość!

    P.S. a tak po za, Marysiu dostałaś ode mnie?
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj przyszła - dziękuję Ci bardzo <3 Aż mi się marzy Kopenhaga teraz!

      Usuń
  4. super :) gratuluje wygranym :) do Mikołajkowej akcji pewnie juz sie włącze.. ( pogoda nie sprzyja plenerom foto i wiecej czasu bede miec -chyba ;p ) Dla mnie moze byc to albo prezent albo pocztówka i tak zrobie "hande made" ;))Fajnie ze są takie osoby co im sie chce Marysiu :D pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób jeszcze jesienną, przedmikołajkową akcję! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Najbardziej kreatywna pocztówka jest naprawdę NAJBARDZIEJ KREATYWNA. W swojej niemal trzyletniej karierze postcrossingowej, pocztówkowej, nie udało mi się dostać, czy nawet widzieć tak pięknej kartki, czy to w losowaniu, czy przy prywatnych wymianach. Kłaniam się autorce w pas. Chapeau bas!
    Gratuluję wspaniałego pomysłu na odkurzenie pięknej formy inspirowania ludzi i przesyłania sobie piękna. Bo przecież każda otrzymana pocztówka daje nam powód do uśmiechu, a uśmiech to piękno!

    Pozdrawiam bardzo serdecznie i pozwolę sobie się rozgościć.
    Monika

    the-sunshine-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero od niedawna obserwuję Twego bloga, więc jeszcze nie brałam udziału w Twoich akcjach, ale w kolejnej z przyjemnością to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jedna z nagrodzonych pocztówek trafiła do mnie. :D Gratulacje dla zwycięzców, piękne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie mojej pocztówki. Mam nadzieję, że adresatowi także się spodobała. Cała akcja jest bardzo fajna, z pewnością wezmę udział w kolejnych tego typu pocztówkowych akcjach. A zwycięska kartka jest wprost przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super akcja, w następnej też chętnie wezmę udział i optuję za prezentami na Mikołajki zamiast kartek!W poprzedniej edycji nie brałam udziału ale w tym roku na pewno się to zmieni (:

    Udało się wam rozszyfrować moją kartkę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pozytywnie zaskoczona wyróżnieniem - dziękuję! Cieszę się, że akcja zakończyła się wielkim sukcesem - nie mogę się doczekać Mikołajek i oczywiście wybieram... prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a propo akcji mikołajkowej to mogą być i kartki i prezenty ;) ale jeśli prezenty, to trzeba dokładnie doprecyzować czego nie wolno wkładać (próbek na przykład ;)) i może jakiś zakres cenowy, żeby nikt nie poczuł się rozczarowany ;) gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku już trochę doświadczenia zebrałam wprzy zeszłorocznej akcji więc mam nadzieję że w tym roku będzie jeszcze lepiej :)

      Usuń
  13. Świetne kartki :) Jeśli ta najbardziej kreatywna była zrobiona przez samą autorkę ( a tak mi się wydaje) to ukłony dla niej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, moja kartka została wyróżniona, jestem mile zaskoczona, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wspaniałą zabawę :D

    A co do następnej zabawy to ja jestem za kartkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne wszystkie te widokówki, świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Superowa galeria! Wymyśl nam znów coś;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wszystkim wyróżnionym :D Muszę przyznać, że kartka "hand made" jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ale niespodzianka!

    gratuluję wygranej zwyciężczyni! zazdroszczę talentu i podziwiam włożoną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. na Mikołajki prezenciki :)
    a kartka, którą chwalisz (ta z Reksiem, trafiła do mnie aż z Belgii!)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co prawda pocztówka do mnie nadal nie dotarła, ale bardzo się cieszę z wyróżnienia i nagrody, która mi przypadła :)
    A jeśli chodzi o akcję mikołajkową, to mam same dobre wspomnienia, więc jestem jak najbardziej za prezentami, jeśli wszystko dobrze dopracujesz i nie znajdą się cwaniaki cebulaki, które będą kombinować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pocztówka z Roztocza piękna!
    Dziękuję za wspaniałą akcję. Było strasznie fajne powysyłać i dostać kartkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna akcja i pocztówki! Miałam szczęście - zwycięska kartka dotarła właśnie do mnie. Zachwyciła mnie ogromnie, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń