sobota, 14 września 2013

Jesienna wymiana książek w Gdyni

Jesiennie już. Nie oszukujmy się że nie ;)

Sposób na zimno zewnątrz? Ciepły koc.
Sposób na zimno wewnątrz? Gorące kakao.
Sposób na szarą jesień? Dobra książka.

Z tej właśnie przyczyny postanowiłyśmy zorganizować jesienną wymianę książek. Miejsce wybrałyśmy nieprzypadkowe - kameralna, urocza księgarnia z tanią książką - prawdziwe perełki za pół ceny - księgarnia KOGA w centrum Gdyni. A przepiękne, morsko - kotwicowe logo tylko potwierdziło, że nasz wybór jest odpowiedni.

Wymianę rozpoczęliśmy o 11, na spokojnie, z pierwszymi kilkunastoma egzemplarzami. Bardzo ucieszyła mnie obecność znajomych twarzy, wspaniale, że zjawiło się też wielu chętnych spoza blogosfery. Niektórzy przychodzili dwukrotnie, by sprawdzić czy pojawiły się kolejne interesujące tytuły. Myślę, że każdy znalazł coś dla siebie, jeśli nie spośród książek "wymianowych", to z oferty księgarni w atrakcyjnej cenie.

W wydarzeniu brało udział kilkoro dzieci, które tworzyły kolorowe zakładki do książek i książkowe przypinki. Manufaktura przypinkowa pracowała bez przerwy przez pięć godzin, stanowisko kierowniczki objęła ośmioletnia Milenka, której produkcja szła bardzo sprawnie;) W przerwach starsi uczestnicy również mogli się załapać na samodzielne wykonanie pamiątki.

Jestem też bardzo pozytywnie zaskoczona książkami, którymi mogliśmy się wymieniać - z wymiany wyszłam w siedmioma pozycjami, wszystkie w świetnym stanie!
To było bardzo miłe sobotnie południe! W głowie rodzi mi się potrzeba częstszych takich inicjatyw.
Dziękuję załodze Księgarni KOGA za współpracę i bardzo sympatyczną atmosferę oraz wszystkim uczestnikom za przybycie :)


















Blogerzy na zdjęciach: Tosia - burczymiwbrzuchu, Tekstualna, Ala - Alicja Make up, Ania - JakMalowany/Misja Książka, Martyna - Bread Pitt, Martyna - Semafor Polska


23 komentarze:

  1. Ale super! Szkoda, że nie mogłam dotrzeć. Ale następnym razem na pewno się pojawię!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 10 zdjęciu jest połowa blogerki Małgosi ze Świat oszalał: http://swiatoszalal.pl/ :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję udanej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy mamy książki - mam i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Was za to, że Wam się tak chce coś organizować na własną rękę. Szkoda, że we Wrocławiu nie ma takiej zgranej i zmotywowanej blogerskiej ekipy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chciałabym, żeby w Bydgoszczy taka ekipa się zebrała, ale pracujemy i nad tym ;) A pomysł z wymianą książek rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna księgarnia!! Na dodatek z pół ceny :P Wyszła bym ze stosem książek, a mój portfel był by przerażony :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zauroczyły mnie wszystkie Twoje przypinki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie mogłam być, akurat w tę sobotę musiałam mieć wesele...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super akcja :) Sama bym chętnie wzięła w takiej udział, muszę pomyśleć nad realizacją :)
    A przypinki mega słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super akcja! Ja też robię zbiory na jesień! :)) Marysiu ślicznie wyglądasz,niezwykle oryginalnie! :) jak coś robisz, to widać, całym sercem :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście genialne, cudownie, że organizujecie takie fajne akcje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymiana książek to rewelacyjna sprawa. Popieram z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne!!!! szkoda że nie mogłam być z Wami <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteś fajną osóbką! tak działasz :)) ze mnie też "pożeracz literek"!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypinki są świetnie, aaa! No i akcja super, szkoda, że musiałabym całą Polskę przejechać, by do Was trafić.

    OdpowiedzUsuń
  16. To u mnie w Gdyni było spotkanie,a ja nie wiedziałam,szkoda..:) mam nadzieję,że będą następne.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo żałuję, że nie udało mi się wpaść, aaaaaa! Następnym razem KONIECZNIE ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak! Czytanie to fantastyczna alternatywa na jesienne wieczory!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Inicjatywa jak najbardziej na Tak!! fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo chciałam uczestniczyć w tej akcji, ale niestety nie miałam możliwości;(

    aaa i Marysiu mam pomysł (może do zrealizowania;)) ale to musiałybyśmy się spotkać i to obgadać, jeżeli oczywiście byś chciała?;>
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Maszyna przypinkowa??? Że też ja tego nie widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń