sobota, 10 sierpnia 2013

Trzydziestominutowa podróż eskaemkowa

Jadę ja i...


cały wagon turystów. 

Dokąd ten pociąg jedzie? Na pewno w dobrą stronę? Co będziemy robić w Gdyni? Co warto zobaczyć? Gdzie można zjeść dobry obiad w Sopocie, a gdzie wypić kawę? Ciekawe czy deszcz będzie jutro padał, znów nie pójdziemy na plażę. Nie jestem pewna czy skasowałam dobry bilet. Ale te siedzenia niewygodne. Poszukam na mapie Skweru Kościuszki. Ile jeszcze przystanków zostało? Could you please tell me where is...? Mamo, pójdziemy na lody? 


Uśmiecham się w duchu. Zamykam oczy, próbuję nie słuchać, bo korci zbyt mocno by odpowiadać. 
Moja Gdynia, moje miasto, Trójmiasto.



11 komentarzy:

  1. Będąc w Gdyni poczułam się jak Gwiazda spacerując bulwarem (nie wiem jak się nazywał...:( )Mieliśmy zaledwie parę godzin, ale dzielnie wdrapaliśmy się na taka górę, na której był pomnik i było widac piękna Panoramę.
    AH i gdy schodzilismy w dół schodkami, wlasnie na ten bulwar to moja kuzynka pokazała nam dwa cudowne, stare domy, całe obrośnięte pnączem. Magiczne!!! Marysiu czy wiesz o czym mówię ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bulwar Nadmorski, Kamienna Góra, domy wydaje mi się że kojarzę ale nie na 100% (zależy którą stroną schodziliście :))
      Chętnie pokażę Ci więcej Gdyni jak będzie okazja :) ;*

      Usuń
  2. Ja najbardziej lubię Gdańsk :) A tymczasem jestem sobie na Helu, uwielbiam polskie morze !

    OdpowiedzUsuń
  3. W Gdyni najbardziej lubię Orłowo. A tymczasem jestem w Karwi. I bardzo, bardzo chciałabym odwiedzić Trójmiasto które uwielbiam, ale wspomnienie korków po drodze skutecznie mnie odstrasza. 8)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci szczerze, że nigdy nie byłam w Trójmieście.. ale zmienię to kiedyś na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam w Trójmieście lata świetlne temu, ale bardzo pozytywnie wspominam tą podróż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chociaż nie mieszkam nad morzem, tylko w górach. TO naprawdę doceniam to Twoje Trójmiasto :) jest jedyne w swoim rodzaju :) marzy mi się chata nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna makieta, ja nie miałbym cierpliwości do tego typu prac

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja już tyle lat nie potrafię znaleźć tu sobie miejsca...

    OdpowiedzUsuń