środa, 7 sierpnia 2013

Galeria szczęścia: najpiękniejsze słowa na świecie

Pytałam Was o najpiękniejsze słowa na świecie. Wiem, że niełatwo odpowiedzieć jednoznacznie. Jest wiele słów, które mają piękne znaczenie, które kojarzą się wspaniale, które wyrażają cudowne uczucia. Myślałam nad moją odpowiedzią i stworzyłam zbiór moich pięknych słów. Gdybym jednak miała wybrać jedno, najpiękniejsze słowo, wybrałabym słowo szczęście. Tak szerokie pojęcie, worek bez dna, dla każdego znaczy pewnie coś trochę innego, ale sprawia, że życie staje się piękniejsze. Z reguły życzę ludziom szczęścia, bo dla mnie pod tym pojęciem kryje się wszystko czego trzeba. Szczęście ma w sobie wszystkie elementy niezbędne do pięknego życia. Szczęście jest zbiorem małych przyjemności, codziennych rzeczy, które wywołują uśmiech. Szczęście musi być budowane na trwałych podstawach, by można było je rozwijać i pielęgnować. Oto moja Galeria Szczęścia, do stworzenia której zainspirowała i zachęciła mnie Mari.





Jeśli zaś chodzi o muzyczną interpretację szczęścia, najlepiej zrobiła to Anna Maria Jopek - Na dłoni

Jesteście szczęśliwymi ludźmi?



22 komentarze:

  1. moje szczęście teraz śpi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i niezwykle aktualny temat dla mnie.
    Gdy w ciąży tak często wszystko jest albo czarne, albo białe, miło przypomnieć sobie różne definicje szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną masz torbę, zdradź gdzie można taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O torbie będzie jeszcze osobny post :) To Mana Mana z Gdyni - są boskie, polecam :)

      Usuń
  4. Szczęście w największym stopniu zależy od nas samych... Ważne jest to co nas cieszy, sprawia radość, inspiruje i to co doceniamy.:) TAK, jestem szczęśliwa:) Do szczęścia czasem trzeba tak niewiele... ściskam Marysiu:)

    Ps. Ależ masz figurę!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mają ludzie, którzy do szczęścia potrzebują niewiele! Dobrze, że do nich należę :)

      Dziękuję Malinko :*

      Usuń
  5. Piękna ta Twoja galeria :) dla mnie 'szczęście' również zawiera wszystko, co potrzebne do życia i trzeba nauczyć się dostrzegać i doceniać każde, nawet najmniejsze szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też wybrałabym to właśnie słowo, mówi wiele i dla każdego znaczy coć innego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się zastanowić, to jestem szczęściarą! Powinnam częściej się zastanawiać, by to sobie uświadamiać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana bardzo inspirująco! :)) pięknie Ci to wyszło :) najlepsza czekolada hehe :)) czy Pani ma spódnicę z reserved, bo jakaś znajoma :) pięknota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taktak, poszłam na wyprzedaże i wyszłam ze spódnicą z nowej kolekcji... jest czadowa!

      Usuń
  9. Zajrzałam raz jeszcze zobaczyć co się tutaj dzieje i wiecie co?
    Pisząc poranny komentarz chyba zapomniałam, że szczęście to także pokonywanie trudności, przezwyciężanie smutku czy melancholii, bez których pewnie nie wiedziałabym, czym byłoby szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, o ile bardziej człowiek szczęśliwy właśnie w momencie kiedy pokona jakąś słabość :)
      Postaram się przypominać Ci o szczęściu :)) Dawaj znać jak będziesz w potrzebie ;)

      Usuń
  10. Pewnie! Jestesmy bo jesteśmy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marysiu zostawiam sobie Twojego bloga na weekendowe czytanie. Ja sofa herbata i laptop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potraktuję to jako komplement :) I życzę w takim razie miłego weekendu :)

      Usuń
    2. To jest komplement!;) ciagle zabiegana zostawialam sobie Twojego bloga na deser. W ten weekend nie ma bata, musze nsdrobic. Pozdrawiam cieplo;)

      Usuń
  12. moje szczęście jest w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem szczęśliwa - aż się chce takie rzeczy w komentarzu pisać :)

    OdpowiedzUsuń