czwartek, 11 lipca 2013

Trójmiejskie blogi łączcie się!




Ula znów prosi o kolor niebieski! Proszę bardzo! Wszyscy już wiecie że to mój ulubiony!

Tym razem będzie o kolejnym szalonym pomyśle związanym z blogowaniem.
Z Moniką i Anią mamy milion pomysłów na minutę. Dziś postanowiłyśmy zebrać trójmiejskie blogi do kupy. Powstała strona na facebooku, która będzie bazą blogów z Trójmiasta oraz gdzie będziemy informować o bieżących, ciekawych wydarzeniach :)

Jeśli więc:
a) jesteście blogerem/blogerką z Gdyni, Sopotu lub Gdańska
b) jesteście ciekawi blogów z Trójmiasta i nie możecie doczekać się naszych szalonych pomysłów oraz perfekcyjnie zorganizowanych spotkań ;)
klikajcie like! Trójmiejskie blogi

Mój dzisiejszy niebieski może bardziej granatowy, ale morski i ukochany więc się chyba liczy.



Aby zgłosić swojego bloga do bazy Trójmiejskich blogów należy wysłać maila na adres trojmiejskie.blogi@gmail.com o tytule Zgłoszenie, a w treści zawrzeć: adres bloga i sprecyzować kategorię tematyczną, do której pasuje Twój blog (lifestyle, moda, kulinaria, fotografia, blog parentingowy etc.)

Chcemy zebrać jak największą grupę blogerów z Trójmiasta, będzie nam bardzo miło jeśli rozpowszechnicie tę informację :)

Kolejna szalona realizacja już w sobotę ;)

PS Marzy mi się organizacja spotkania ogólnopolskiego, więc polubcie Trójmiejskie blogi - jeśli uda się marzenie spełnić będę tam informować :)
PODPIS

16 komentarzy:

  1. Logo genialne! Szkoda,że nie podlegam pod Wasz region...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękno to logo! Też uwielbiam niebieski ;) A do Trójmiasta niestety całą Polskę musiałabym przejechać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Milion pomysłów na minutę, skąd ja to znam :D Ale ten pomysł ze spotkaniem bloggerek z całej Polski to jest coś! A ile byłoby chętnych :D

    U nas, na Śląsku działa podobna inicjatywa - bloSilesia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja proponuję żebyście przyjechały chociaż raz do Warszawy ;) chętnie Cie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl! A powiedz Marysiu, co z pomyslem spotkania blogowego? Bedzie cos? Ja teraz przez dwa tygodnie od 16 lipca jestem w PL...

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że nie jestem z 3miasta :) śliczne logo i świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. logo super :) szkoda też że nie jestem z trójmiasta. Może Śląsk odwiedzicie ;) ?!

    OdpowiedzUsuń
  8. choć z Dolnego Śląska sercem jestem z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł. Trójmiasto uwielbiam od dawna z wielu powodów, teraz doszedł mi kolejny :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłam pierwszy raz na Twojego bloga :) I jestem zauroczona :) Ja niestety nie jestem bloggerką z Trójmiasta, więc zostaje mi tylko polubienie strony. Mam nadzieję, ze zgłosi się Wam wiele blogów z Trójmiasta.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. super sprawa już się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń