środa, 3 lipca 2013

Stripe up your life!


Nie ukrywam - paski w modzie to mój ulubiony wzór! Genialne są połączenia bieli i granatu, bieli i czerni oraz bieli, granatu i czerwieni - wszystko przez to, że kolory te kojarzą mi się z marynarskim stylem, który kocham. Planowałam Wam pokazać się we wszystkich częściach garderoby w paski, jakie posiadam. Jednak niestety mój aparat uznał, że "time to say goodbay" i na razie nie planuje odnowić współpracy... Ale ale, nie będzie co prawda mnie w paski, ale poradziłam sobie śpiewająco w inny sposób!
Dwa dni temu na stronie na facebooku umieściłam zdjęcie, które było pewnego rodzaju zagadką.


Nie trudno było Wam zgadnąć, że są to zakrętki od pointów Stabilo!
Okazało się, że nie tylko w modzie paski są moim ulubionym wzorem:) Obowiązkowe wyposażenie każdego szalonego artysty;) Połączenie bieli i pomarańczu - smak, zapach i sedno lata!

Zainspirowana kolorem, wzorem oraz hasłem Stripe up your life zapaskowałam sobie fragment życia :) Chcę się z Wami podzielić efektami. Włączcie wyobraźnię, bo na końcu czeka na Was konkurs :)







1. Stwórz pracę inspirowaną hasłem Stripe up your life i kolorami pomarańczowym oraz białym i wyślij ją na adres kontakt@artattack.com.pl z dopiskiem Konkurs Stabilo. 
2. Technika pracy jest dowolna. Może to być zdjęcie, stylizacja, film, kolaż, wiersz, krótkie opowiadanie nawiązujące do hasła Stripe up your life i kolorystyki Pointów 88.
3. Konkurs trwa od 3 lipca 2013 roku do 17 lipca 2013.
4. Nagrodzone zostaną dwie osoby. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni najpóźniej 21 lipca 2013 roku.

Więcej informacji i regulamin konkursu

Nagroda za 1. miejsce: koszulka, okulary, zestaw pointów 88 mini
za 2 miejsce: okulary, zestaw pointów 88 mini

Aktualizacja!

Pierwsze miejsce w konkursie zdobywa Agata

Agata stworzyła wisior w formie mini notesika inspirowany kolorami Stabilo. Okładka wykonana jest z masy plastycznej, wymiary wisiorka nie przekraczają 4 cm. Wow! 

Miejsce drugie przypada Monice


Zdjęcie zrobione spontanicznie, telefonem komórkowym - chciałabym wiedzieć gdzie dokładnie i zobaczyć to miejsce, które tak świetnie oddaje hasło Stripe up your life!


Gratuluję i dziękuję wszystkim uczestnikom za udział!
PODPIS

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam paski! Coś pomyślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Jak dobrze, że akurat mam pomarańczowy Stabilo ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wariactwo prawdziwe!!! :) ja tu mysle o pocztówce z wakacji a Ty z nowym konkursem wyskakujesz!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz :D Pocztówka to długofalowa sprawa, a to trochę krótsze :) Poza tym muszę dbać o kreatywność czytelników :D

      Usuń
    2. I bardzo dobrze, że o nas dbasz. Ja się bardzo cieszę, bo dopiero co wczoraj zobaczyłam konkurs stabilo na skalę międzynarodową, ale zdecydowanie wolę ten u Ciebie. Przynajmniej widzę za tym prawdziwego, kreatywnego człowieka.
      Już mam cały pomysł rozrysowany, nic tylko zabierać się do pracy :)

      Usuń
  4. w ogóle fajny pomysł i hasło :) o konkursie pomyślę, mam trochę czasu :) nasza artystyczna blogowa duszyczko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde ale super konkurs :) Mam nadzieję, że jeszcze przed porodem uda mi się przygotować pracę konkursową, bo mam kilka pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleństwo! Tylko nimi piszę na kolorowo i nie ma im równych :) Może coś wymyślę więc na konkurs - tylko przypomnij na fejsie czasem, bo u mnie to różnie z pamięcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ale równe paski narysowałaś :)Pomarańczowe paski bardzo kojarzą się z latem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny konkurs, muszę coś szybko wymyślić do jutra, bo takie zestaw pisaków przydałby mi się bardzo do wypisywania pocztówek (od ponad 2 lat jestem na postcrossing.com więc ładne kolorowe długopisy szybko zużywam) :)

    OdpowiedzUsuń