czwartek, 25 lipca 2013

Skąd się biorą sny?




Przychodzą znienacka, burzą porządek myśli, przypominają zdarzenia, osoby i miejsca. Skąd? Po co? Dlaczego? Oderwane od rzeczywistości, mieszają fakty, myśli, pragnienia. Wychodzi z tego mieszanka wybuchowa, bo dzieje się za wiele. Są przerażające albo piękne. Lecz zawsze tajemnicze i nie trzymające się kupy. Wzbudzają zwątpienia i pobudzają tęsknotę. Dziwne, szalone i zwariowane. 

Sny - skąd jesteście i co sprawia, że tak dziwnie się kształtujecie?

Źródło: pinterest.com
PODPIS

10 komentarzy:

  1. Ja nie mam zbyt często snów, wierzę w siłę łapaczy, ale po przeprowadzce do nowego mieszkania jeszcze ich nie powiesiłam. W ciąży parę razy coś mi się śniło, ale chyba nic znaczącego. Poza tym nie pamiętam swoich snów.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany czasem mam takie sny, że po przebudzeniu jeszcze długo się zastanawiam o co chodzi ... jednak w większości przypadków zapominam zaraz po dźwięku budzika ! Jednak bardzo często się tak zdarza, że jeżeli przed snem o czymś intensywnie myślę to później mi się śni. Najczęstszym snem jest to jak uciekam z siostrą przed czymś/kimś ... koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak bym napisała co mi się ostatnio śni, to byś padła :) nie wiem skąd, śnią mi się ludzie z którymi nie rozmawiałam już wieki, mało tego...naprawdę dziwnie mi się śnią hehe :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. sny są niesamowite. Wierzę, że odzwierciedlają nasze wewnętrzne potrzeby i pragnienia :) Jeśli bardzo chcemy jesteśmy w stanie zapamiętać nawet parę snów jednej nocy !!

    fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj obudziłam się szczęśliwa z myślą że już dostałam się na akademie morską pech chciał że po obudzeniu sprawdziłam która godzina :c dopiero dziś są wyniki rekrutacji i dalej się stresuje

    OdpowiedzUsuń
  6. śnią mi się przeróżne rzeczy, ostatnio na szczęście moje sny są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo rzadko pamiętam swoje sny, ale jeśli już to są świetne :))

    Pozdrawiam serdecznie!
    http://wherethemagicstarts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czasami mam tak,że cos mi sie przypomina i nie wiem czy to było naprawde czy mi sie sniło ... a sny mam czesto , czesto są emocjonalne i te emocje zostają mi po przebudzeniu.. i te dobre i te złe.. ktos kiedys powiedział ze snimy czarno biało .. jakas bzdura.. moje sny są bardzo kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wbrew pozorom koszmary senne są potrzebne. One mówią nam że coś w naszym życiu, w naszej duszy dzieje się niedobrego. Mogą świadczyć o poważnym konflikcie wewnętrznym. Zanim więc powiesimy łapacz, warto zastanowić się na przyczyną koszmaru. Problem spychany na bok, nie jest przecież problemem rozwiązanym :)

    OdpowiedzUsuń