niedziela, 14 lipca 2013

Realizowane marzenia

Życie jest, między innymi po to, aby spełniać swoje marzenia. Przełamywać małe strachy i podejmować wyzwania. Dobrze jeśli spełniając swoje marzenie, możemy uszczęśliwić innych. Widząc szczere uśmiechy na twarzy, słysząc miłe słowa i czując dobrą atmosferę, wiesz, że to co robisz, umila życie innym. To nie tak, że jestem wróżką z różdżką, że czaruję i bęc, wychodzi. Zadziwiam siebie samą, bo zawsze uchodziłam za nieśmiałą, a teraz, udowadniając sobie że potrafię, na swój sposób malutko podbijam świat. Ahoj przygodo, do odważnych świat należy!
Projekt własny (pękam z dumy;))

Nadal nie jestem w stanie odpowiedzieć skąd pomysł na organizowanie spotkań blogerów. W marcu odbyło się pierwsze organizowane przeze mnie, wczoraj drugie. Eksperymentowałam, zmieniałam koncepcje, uczyłam się nowych rozwiązań by wyciągać wnioski i ulepszać strategię. Jakąś szalenie dużą dawkę energii czerpię ze spotkań z osobami pełnymi pasji i uroku, które znam z ekranu komputera. Warto, drodzy blogerzy, wstać sprzed komputera. Poznać się na żywo, pośmiać się, pogadać, trochę powariować :)


Pomagały mi nieocenione Monika i Ania, ugościła nas wspaniała Lavenda, fotografowała SubObiektywna, przemawiały Emilka i Agata, grupę uczestników tworzyło dwadzieścia osób, a rozbawiała Tekstualna Inulka. Nie obyło się bez kilku drobnych kłopotów, jednak jestem pewna, że przed nami kolejne spotkania. Na liście trójmiejskich blogów już ponad 100 pozycji. Kolejne spotkanie na stadionie piłkarskim. I tyle :)


Ciąg dalszy relacji wkrótce!
Tymczasem - spełniajcie swoje marzenia!

PODPIS

26 komentarzy:

  1. Ależ tam u Was pięknie i kolorowo na tych spotkaniach! Aż żal mnie ściska, że w żaden sposób nie jestem związana z Trójmiastem - dzisiaj Warmia i Mazury, niedługo Warszawa, ale nie Trójmiasto ;)

    Ale zgadzam się w stu procentach - warto realizować swoje marzenia. Don't let your dreams be dreams, jak to mówią :)

    Pozdrawiam - Paulina (z dawnego dziewięć.trzy - niedawno przeprowadziłam się na nowego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda wspaniale.
    Nie mogę doczekać się pełnej relacji z Waszego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia się spełniają-cudowne uczucie. Zwłaszcza, jeśli te marzenia spełniają się dzięki naszej pracy ;) to dopiero sukces i wielka satysfakcja!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. A spotkania zazdroszczę ;) czekam teraz na pełną relację ;)

      Usuń
  4. <3 Dzięki Mała Francuzeczko za te Twoje pomysły!!

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba spełniać marzenia! częściej się spotykajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i tak trzymaj :) i jaka ładna oprawa graficzna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ten stadion to chyba i ja dojadę :)
    Strasznie mi się podobają te przypinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 no no, niech nas tylko stadion nie ogranicza ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wam tych spotkań. I tylko mi nie pisz, że mogłabym zorganizować podobne, chyba nie potrafię zadbać o sponsorów, a czas nie jest z gumy. Może się jednak kiedyś zdecyduję i wtedy będę wiedziała, do kogo zastać z prośbą o wsparcie merytoryczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powiem Ci tylko tyle - jestem do Twojej dyspozycji!

      Usuń
    2. A ja mam wielką ochotę się tym zająć. Jeśli znajdę chętne do pomocy, uderzam
      Buziaki

      Usuń
  10. jestem pod taki wrażeniem że dolna ma szczęka opadła pod stół ...dosłownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważne, ze udaje Ci się realizowac i spełniać marzenia. :) Super spotkanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsca, piękne rzeczy, pozytywne myśli i super pomysły.
    Nigdy więcej nie dawaj się nieśmiałości bo wiele osób na tym straci.
    (ja też:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę! Choć ja w ten weekend, także 13 lipca, również zrealizowałam swoje marzenie :-)
    A nie planujesz rozszerzyć spotkaniowej działalności na całe pomorze, czyli również zachodnie? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach! Jak żałuję, że ta pogoda sprawiła, że wycieczka przez pół-Polski nieco straciła na atrakcyjności. Widać, że świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielka szkoda, że nie mogłam być tam z Wami! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. bałam się tego wpisu, bo tak bardzo chciałam tam być :( sercem z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  17. widać, że wszystko dopięte na ostatni guzik, szkoda, tylko że tak słabo rozreklamowane spotkanie i nie miałam okazji Was poznać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz bedziemy się reklamować przez stronę na FB - Trojmiejskie Blogi :)

      Usuń
  18. bardzo gratuluję Ci spełnionych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypominasz mi trochę Ewę Chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ciekawe porównanie :) Pod jakim względem?:)

      Usuń