niedziela, 7 lipca 2013

Porcja dobrego designu #2. Gdynia Design Days.

Lubię różne wydarzenia w Gdyni. Cudawianki, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Openera lubię średnio bo nie było na nim jeszcze Adele (a więc nie było tam też mnie) i na razie kojarzy się on dla mnie z niewyobrażalnie męczącym tłumem na ulicach, a przede wszystkim w kolejce. No ale, niech będzie. Najbardziej jednak lubię Gdynia Design Days - z roku na rok organizowane jest coraz lepiej, można poznać wspaniałych artystów, którzy proponują cudowne przedmioty do dekoracji wnętrz, biżuterię, torebki, elementy wyposażenia pokoi dziecięcych, a także różnorodne, ciekawe książki, spośród których chętnie przygarnęłabym co najmniej pięć sztuk dotyczących designu, typografii, copywritingu, mody i fotografii. 
Tym, którym po drodze do centrum Gdyni polecam się wybrać, a ci, którzy nie mają takiej możliwości - przedstawiam mini fotorelację :) Aparat powrócił do żywych :)

Gdynia Design Days 5-14 lipca 2013


Księgarnia Zła Buka
 wspaniałe albumy w tematyce fotografii, designu, architerktury, typografii, mody i innych



świetne mapy Crumpled City Maps



świetne napisy na ścianę - ten pierwszy polecam na jutrzejszy poranek



cudowne podusie

Bambaki


oryginalne broszki i zawieszki

originalny pomysł na parzenie herbaty :)

dzianinowe cudeńka

 słynne torby, które odkryłam już rok temu, w tym samym miejscu :)




świetny sposób na ozdobienie dziecięcego pokoju

ta kotwica! te podusie!



to też odkrycie zeszłego roku, wspaniałe filcowe budynki, sklepiki, dodatki


 widziałam już na Cudawiankach - pięknie oryginalna biżuteria

Nowoczesny projekt wiatrakowca
wiatrakowce.org


designerskie są nawet śmietniki ;)


GDD to nie tylko świetni wystawcy, ale i wiele interesujących wykładów i warsztatów ;)
Wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj.

PODPIS

11 komentarzy:

  1. dzięki za fotorelację, już wiem że za tydzień też tam będę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez dziekuje za ta fotorelacje :) oj, wydalabym tam sporo, poduszki sa niesamowite, idealne do mojej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wydarzenie, ale dla mnie "trochę" za drogo. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce do czerpania inspiracji i zachwytu nad pomysłowością i kreatywnością ludzką :) Mój numer jeden to postacie do zaparzania herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę sporo fajnych rzeczy, patrząc na fotki to podoba mi się nawet bardziej niż to co było w maju we Wrocku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Największe wrażenie zrobiły na mnie poduszki (kotwica!) i wiatrakowce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam czasu tam zerknąć, ale ponieważ szaleję za eko-torbami, już się czaję na tę ze śledziami :)
    T.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam c: i też zrobię relację jak tylko w końcu złoże podanie na studia c:

    OdpowiedzUsuń
  9. super targi :D
    no cos niesamowitego :)
    zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle jest tych rzeczy, że po prostu idzie oszaleć :) dziś słuchałam audycji o tych targach :) chciałoby się, oj! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że superowo!:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń