środa, 24 lipca 2013

Myśli pozytywne

W kółko to powtarzam - warto w życiu otaczać się ładnymi rzeczami. Czemu? Bo pogoda nie taka, bo zupa za zimna, bo szef nie w humorze, bo egzamin nie poszedł, bo ceny szybują w górę, a pensja leci w dół, bo blablabla... Zmień nastawienie do życia, wybierz ładne akcesoria, które zainstalujesz w życiu niczym przypomnienie, że życie jest piękne.

Mój plakat wisi nad łóżkiem i przypomina czego mam słuchać w istotnych sprawach. Zabawne, bo to rzeczywiście działa ;)


Lipiec okazuje się miesiącem wyjątkowo konkursowym. Zresztą niespodziankę od Posterville zapowiadałam tu. Cóż, pamiętajcie, że dbam o Waszą kreatywność szczególnie w czasie wakacji, kiedy w trakcie urlopów i odpoczynku jesteście narażeni na jej spadek (hihihi). A tak serio, to bierzcie i korzystajcie :) Zainspirujcie mnie i Posterville :)


Na adres kontakt@artattack.com.pl z dopiskiem Posterville prześlij propozycję hasła do nowej kolekcji Posterville. Do wygrania dowolny plakat ze sklepu w formacie 30x40.
Dodatkowo możecie polubić Posterville
Konkurs trwa do niedzieli 28 lipca do wieczora.

Więcej szczegółów i regulamin konkursu

Aktualizacja:

Zwycięzcą zostaje Aleksandra O.
Zaproponowane przez nią hasło to: Life is a story, make your bestseller.
Gratuluję i dziękuję wszystkim za udział w konkursie!
PODPIS

7 komentarzy:

  1. racja :) TEŻ LUBIE OTACZAĆ SIĘ ŁĄDNYMI RZECZAMI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne hasło i cała rameczka! Musze pomyśleć nad czymś podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnymi rzeczami od zawsze lubię się otaczać, a motywu z jakiś hasłem muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co tam, wysłałam swoją propozycję!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe mam coś :) może później się odważę :) Ja zawsze stawiam na pozytywną stronę danej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaak!!! Motywacja to podstawa! Bez niej ciężko się żyje. Trzeba więc wspomagać umysł wartościowymi myślami :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń