środa, 17 lipca 2013

Miejsce godne polecenia: Lavenda Cafe Galeria



Są wakacje. Czas wyjazdów, urlopów, wypoczynku. Może wybieracie się nad morze, do Trójmiasta, a może wręcz przeciwnie - w Trójmieście mieszkacie i nigdzie się stąd na razie nie ruszacie (rym wyszedł przypadkiem). Pogoda jest jaka jest, już dosyć na nią narzekania, bo spójrzmy prawdzie w oczy - jak zimno i pada - źle, jak świeci i grzeje mocno - też źle. Niezależnie od pogody, chciałam polecić Wam cudowne miejsce, w którym możecie zarówno się ogrzać jak i ochłodzić.
Tak, tak, będzie znów o Lavenda Cafe Galeria, która tak niesamowicie miło ugościła nas w sobotę. 

Wiecie jak to ze mną jest. Francja, klimat i te sprawy. Nie widziałam jeszcze wyśnionych pól lawendowych na żywo, ale wystarczą mi zdjęcia żeby się w nich zakochać, podobnie jak zapach ziół prowansalskich, który przenosi mnie hen daleko.
Okazuje się, że nie muszę zaciągać się zapachem z saszetki z przyprawami ani gapić się w ekran ukazujący pole lawendowe, żeby poczuć się jak w Prowansji.
Ten wystrój, cegła, drewno, jasne barwy, delikatne dodatki, dzieła sztuki, regał z ciekawymi książkami, hortensje przed wejściem (!), lawenda na stołach...
To menu, orzeźwiające lemoniady, lawendowa, mango i wiele innych, sałatki, makarony, kawa z różanym aromatem, herbata porzeczkowo-lawendowa, ciasta i desery kuszące z witryny...
Ta atmosfera, w której czuje się spokój i relaks, którą tworzą ludzie, serdeczni, uśmiechnięci, pomocni i otwarci.

Patrzcie sami, a przy okazji sami odwiedźcie!
Dajcie znać czy się podobało i znajdźcie na ścianie plakat z naszego spotkania ;)















PODPIS

11 komentarzy:

  1. Super! Chętnie się wybiorę jak kiedyś ( nie wiadomo kiedy) będę w trójmieście. :)

    Szkoda, że w Krakowie nie ma ( albo nie spotkałam) :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To faktycznie bardzo urokliwe miejsce. Już nie raz przechodziłam tamtędy , jednak nigdy nie weszłam do środka. Koniecznie muszę się tam wybrać. Uwielbiam takie piękne miejsca. Zdjęcia są cudne i chyba oddają w pełni ciepło Lavenda Cafe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo urocze i klimatyczne miejsce :) od razu widać po właścicielach, że wkładają tam cale serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, gdybym tylko miała bliżej do Trójmiasta na pewno bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie tam jest :) a sprzedają tam lawendową herbatę? bo uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To miejsce skradło moje serce :)))) zawsze mamy problem gdzie by tu można było zjeść jak jesteśmy w Gdyni - teraz już wiem!!! Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Aż chce się oglądać :) PODOBA MI SIĘ TU

    OdpowiedzUsuń
  8. Było cudnie! Mam nadzieję, że pójdziemy tam w nasze imieniny:) To będzie chyba "nasze" miejsce. Idealnie w moim klimacie:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam, warto.
    Plakat- bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Wam tam było.
    Rewelacyjne spotkanie jak widzę.
    Lavenda Caffe bardzo klimatyczne miejsce.

    Z Twojego polecenia tego miejsca z przyjemnością chce się tam przebywać i skosztować coś pysznego. A być może zawitam jeszcze w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń