piątek, 19 lipca 2013

Dobry design: inkipinki!

Lubię wszystko co ładne. Ma to swoje plusy i minusy. Czasem muszę coś mieć tylko dlatego że jest ładne. Do niczego innego niż bycia ładnym się nie nadaje, często jest zbieraczem kurzu, ale ładnym, więc mi nie przeszkadza. Rzeczy ładne kształtują mój gust, mój gust wybiera rzeczy ładne. Małe drobiazgi, dodatki, tak zwane małe szczęścia, które sprawiają, że żyje się milej. Ładne rzeczy są niezbędne do życia.

Do ładnych rzeczy należą produkty inkipinki. Trafiłam do nich dawno temu i myślałam, że nasza współpraca rozpocznie się przed moim ślubem, kiedy to sprawię gościom urocze przypinki w podziękowaniu za przybycie. Ułożyło się inaczej i inkipinki uświetniły nasze Blogowe spotkanie. Lusterka z naszymi podobiznami okazały się strzałem w dziesiątkę! Wiecie o co chodzi - w dni kiedy wyglądamy pięknie patrzymy w lusterko, a w te, kiedy wstałyśmy lewą nogą spoglądamy podobiznę na odwrocie :)


Inkipinki to nie tylko zwyczajne gadżety - przypinki, magnesy i lusterka. Inkipinki to małe ładne rzeczy, które umilają codzienność :) Spójrzcie sami na te morskie przypinki z kotwicami, w paski, z małą marynarską dziewczynką! A to nie wszystko! W zasadzie na każdą okazję i dla każdego znalazłabym coś w inkipinki. 




W inkipinki możecie zamówić pojedyncze sztuki - na przykład na prezent :)


Własnoręcznie skomponowane podobizny Młodej Pary w formie przypinki lub magnesu są świetnym pomysłem na upominek dla gości weselnych. Nie mogę się doczekać własnej podobizny w parze :))
Teraz rozumiecie czemu inkipinki to ładne rzeczy? :)


PODPIS

8 komentarzy:

  1. one są urocze, już wcześniej się w nich zakochałam :)) może sobie zamówię jakąś taką przypineczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne przypinki <3 Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście takie drobiazgi, a tym bardziej takie urocze łapią za serducho :))

    OdpowiedzUsuń