środa, 10 lipca 2013

Coś inspirującego!

Nie ma nic lepszego niż mądre myśli przelane na papier w formie interesującej typografii. Sama bardzo lubię bawić się czcionką i tworzyć kolejne graficzne odsłony ulubionych cytatów. Plakaty takie są ciekawym sposobem na dekorację wnętrz. Na Posterville trafiłam przypadkiem. Ania poszukiwała sposobu udekorowania ścian u siebie w domu, nic jednak nie przypadło jej do gustu, więc postanowiła sama stworzyć rozwiązanie. Jak sama mówi, inspiracji szuka wszędzie - w internecie, w sklepach, na ulicy, a następnie pomysły przelewa na papier, który później oprawia w ramę. 
Zainteresowania Ani obejmują zarówno aranżację wnętrz jak i modę, czego odzwierciedlenie można znaleźć w jej pracach. W jej sklepiku znajdziecie również urocze drewniane napisy.

Już niedługo światło dzienne ujrzy nowa kolekcja Posterville, a w niej znajdzie się mini kolekcja do pokoików dziecięcych oraz plakaty z tekstami w języku polskim.

Jak podobają się Wam plakaty Posterville?
Więcej informacji: Posterville.pl














Bądźcie czujni, bo za jakiś czas wraz z Posterville będziemy mieli dla Was konkurs! :))

__________________

Spóźniona dołączam do lipcowego wyzwania fotograficznego.
Moje odbicie

Za oknem

Mam nadzieję że ten post Was wystarczająco zainspirował :)


PODPIS

24 komentarze:

  1. Ale wszystkie fajne te cytaty ! Muszę tam koniecznie zajrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne postery i hasła :) sama mysle zeby jakis stworzyc.. tak indywidualnie dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracja! Mam nawet już parę cytatów do takich ramek, niestety jakoś czasu brak aby to wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam plakaty i dobrą typografię ale szczerze mówiąc to co oferuje Posterville nie robi jakiegoś szału :) Ale dobrze wiedzieć, że na rynku jest jeszcze pewna luka do wypełnienia - może czymś lepszym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki! Znów poduszki są extra

    OdpowiedzUsuń
  6. sama też mam ochotę zrobić taki plakat ale jakoś czasu na to nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  7. robię remont to sobie potworzę to i owo :)) mi też bardzo podobają się takie napisy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie ozdoby. Takie napisy są bardzo motywujące!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda to naprawdę bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja pytam dlaczego wszystko jest w języku angielskim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie do autorki - jednak tak jak wyżej napisałam - powstaje kolekcja z inspirującymi tekstami w języku polskim :)

      Usuń
  11. Również czuję się zainspirowana do działania:) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tylko zacznę się urządzać to sprawię sobie niejeden taki plakat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam takiego jednego, który jest na etapie poszukiwania plakatu na ścianę i narzeka, że nic nie ma. Już podesłałam mu stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie obrazy-cytaty i mam ochotę na kilka w moim domu. Ciężko jednak zdecydować się, co powiesić.
    Zainspirowałaś! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem są świetne! Fantastyczne inspiracje (jak zwykle!):)

    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł:) jestem w trakcie urządzania mieszkania, więc każda inspiracja jest dla mnie na wagę złota;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne te napisy, nic dziwnego że cię inspirują ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. BARDZO mi się podobają takie ozdoby/obrazy/plakaty na ścianach. Niestety nie mam umiejętności w takiej zabawie jakimś programem komputerowym i pozostaje mi oglądanie tego w internecie (jest co bardzo miłe :) )

    OdpowiedzUsuń