wtorek, 4 czerwca 2013

Porcja dobrego designu - Design Park w Trójmieście.



 Uwielbiam dobry design. Gdziekolwiek jestem i spotykam ciekawe witryny wnętrz, wchodzę do środka i podziwiam nowoczesne spojrzenie i niespotykane rozwiązania. W świecie funkcjonują od lat, w Polsce rozwijają się powoli, ale można znaleźć ich coraz więcej, a wewnątrz wiele pomysłów na oryginalne prezenty. Nazwa concept store oddaje wszystko co w środku możemy znaleźć - trzeba mieć pomysł na niesamowite rzeczy, jakaś idea musi zaświecić w głowie.

Takie miejsce odkryłam podczas spaceru ulicą Długą w Gdańsku. Moją uwagę przyciągnęły duże okna, a w nich kilka ciekawych gadżetów. 
Design Park to miejsce kreatywnych zakupów! Są tu torby, torebki, zupełnie różne bransoletki, kilka różnych modeli zegarków, od silikonowych po drewniane, oryginalne etui na iPhone, naszyjniki, wisiorki i kolczyki. Najbardziej spodobały mi się pierścionki w nietypowych kształtach oraz portfele mighty wallets - niby papierowe, niby nietrwałe, a jednak - można  po nich pisać, można je wystawiać na deszcz, można próbować porwać i nic im nie zaszkodzi. Podobnie z mighty case - pokrowcami na tablety. 

Drugą genialną rzeczą jaką znalazłam w Design Parku są mapy dużych miast, których nie trzeba składać w kostkę - wystarczy je zgnieść i wrzucić do torebki. I powiem Wam, że to jest moje marzenie! Bo nie ma nic gorszego niż rwąca się papierowa mapa w mojej torebce w trakcie zwiedzania miasta!
Crumpled City Maps dostają ode mnie trzy razy tak i przechodzą dalej! 

Jeśli więc będziecie na Długiej - koniecznie wstąpcie do Design Parku! Szczególnie jeśli:
- zbliżają się Wasze urodziny
- jesteście w Gdańsku na wakacjach i chcecie pamiątkę
- szukacie prezentu dla bliskich
- jesteście kreatywni i cenicie niestandardowe rozwiązania!

Design Park znajduje się w Gdańsku na ul. Długiej 70/71
oraz w Sopocie na ul. Grunwaldzkiej 44.





















Moje marzenia z Design Park:

_______________
Wy, kochane blogerki, jesteście moim codziennym rytuałem. Nawet kawy nie piję każdego dnia :)



PODPIS

25 komentarzy:

  1. świetna interpretacja tematu! a te mapy są zarąbiste - też bym taką chciała mieć =)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno nie przeszłabym obojętnie obok takiego wnętrza i takich dodatków :) kocham Gdańsk, jedno z najpiękniejszych miast w Polsce! Wchodzę na ryneczek i czuję klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już takie mapy :) W Krakowie jest podobny sklep: przy muzeum na Placu Szczepańskim. Bardzo lubię tam być.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, popatrz - siebie też w tym rytuale znalazłam. Jak miło :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. To tak jak u mnie. Codziennie was odwiedzam, a przynajmniej się staram.

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę ;)
    ten design jest świetny, wyjątkowy [?] ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super sklepik ;) te gadżeciki są przepiękne :)
    a co do blogerek ;P może kiedyś i ze mną kawkę wypijesz :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. zwaliłaś mnie z nóg tym zdjęciem codziennego rytuału, jest ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, świetne rzeczy w tym sklepie, szkoda, że to nie we Wrocku.. No, ale tutaj nie można mieć wszystkiego przecież :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do Trójmiasta! Ostatnio Ci zazdrościłam tylu ciekawych wydarzeń we Wrocku :)

      Usuń
  10. Szkoda, że nie mieszkam bliżej bo chętnie odwiedziłabym taki sklep (:

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętam, że na starym mieście był jeszcze niedawno sklep bodajże ,,dotknij mnie'' - niezłe to było:) fajny dizajn

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, świetne miejsc! a te mapy - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Design park do odwiedzenia! Bardzo podoba mi się taka mapa, ale jeszcze bardziej zdjęcie Twojego codziennego rytuału :)
    T.

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna interpretacja ;) a sklep ...marzenie...w całości!

    OdpowiedzUsuń
  15. blogowanie staje się, również moim codziennym rytuałem:) Moim i mojej rocznej córki,hehe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, zgadzam się mają piękne rzeczy, ale na zdjęciach naprawdę widzę, że jeszcze więcej jest niż myślałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna ten sklep istenieje? Byłam w Gdańsku na wakacjach i niestety na niego trafiłam! A żałuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep istnieje od listopada 2012 roku w Gdańsku, także w wakacje jeszcze go nie było :) Następnym razem wpanij :)

      Usuń
  18. Aaaaa!!!!! Jesteś wspaniała! Nie miałam bladego pojęcia o istnieniu takiego sklepu!!! Od jakiegoś czasu szukałam tych map! Koniecznie muszę się tam wybrać! Co ja bym bez Ciebie kochana zrobiła ? ;) Może uda mi się jeszcze dziś tam wstąpić!
    DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń