poniedziałek, 3 czerwca 2013

Poniedziałek nie taki straszny. Inspirałki #4. + 5 rzeczy.

Czas zacząć czerwcowe wyzwanie fotograficzne! Tematy są coraz bardziej inspirujące! Najbardziej lubię te, które w żaden dosłowny sposób nie mówią co powinno być pokazane. Dzisiejszy temat brzmi 5 rzeczy i to jest dopiero pole do popisu!


U mnie pięć rzeczy niezbędnych na lato! Dlaczego? Bo zaczął się czerwiec! A czerwiec to początek lata!


Ula, dziękuję Ci niesamowicie za temat szóstego dnia wyzwania - 8 czerwca to moje urodziny!  


Dzisiejsze Inspirałki przybierają trochę inną formę. Zapraszam Was na dwa blogi, które odwiedzam regularnie i które uwielbiam.

Kudels ma tak piękne zdjęcia i rady na temat szcześcia, że od razu się uśmiecham jak tylko widzę nowy wpis!

Niebałaganka zaś przedstawia proste sposoby na utrzymanie porządku w domu. Wszystko przedstawione w tak profesjonalny sposób że śmiem stwierdzić że to blog na światowym poziomie!
________
No i jeszcze moje drogie wyzwanione blogerki - zapraszam Was do udziału w konkursie - nie tylko ze względu na nagrody, ani nie po to, żeby mi liczba uczestników wzrosła, ale ze względu na to, że marzy mi się poznanie Was i chciałabym wiedzieć jak wybrażacie sobie idealne spotkanie blogerek!


PODPIS

30 komentarzy:

  1. Coś jakby: dwa w jednym :))) Bo i ostatni dzień wyzwania tu pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi, że lada chwila czeka mnie przedurlopowe gigantyczne pakowanie :/ Muszę zajrzeć do Twojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym teraz okulary na parasol zamieniła ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przez cały zeszły tydzień i weekend ciągle słonecznie - stąd te okulary :)

      Usuń
  4. Kudels też uwielbiam, odwiedzam Ją każdego dnia.
    Wyzwanie fotograficzne u Uli jak widać, często potrafi nas zaskoczyć hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw super-letni
    Tylko jeszcze trzeba zamówić letnia pogodę.
    U nas znowu leje.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja chce w tym bikini i w kapeluszu być już na plaży

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych dwóch blogów, kiedyś odwiedziłam raz czy dwa, cieszę się, że o nich wspominasz (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój zestaw- obłędny!! Zwłaszcza sukienka ;)

    pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się taki zestaw 5 rzeczy. Na pewno ładnie ci w tej sukience i kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi się marzy, żeby choć kilka godzin spędzić na plaży, przepełniona frustracją czekam z utęsknieniem na urlop! A kostium masz baaardzo ładny:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobny zestaw letni, no ale zima mi sie nie przyda ;)
    Proooosze, niech juz przyjdzie lato!
    A co do konkursu, dobrze, ze o nim przypominasz, musze sie zebrac i napisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bajeczny zestaw ten kapelusz i sukienka

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że Twoje zdjęcie przywróci lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw... Ten kapelusz! Cudo! Tylko...ja jeszcze wiosny nie poczułam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojeeej ! strój mam podobny, bo różni się tylko kolorem + ma wzór.
    Kochana, ciągle mnie inspirujesz.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne letnie must have !

    http://fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, niech już lato 'wybuchnie' ze wszystkich sił! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W Trójmieście lato wygląda ładniej

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałbym problem z dobraniem czterech rzeczy, bo męski niezbędnik na lato jest jednoczęściowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana!!! Dziękuję z całego serducha! :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne to wyzwanie fotograficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka ;) uwielbiam kapelusze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestaw :))) tylko ten deszcz za oknem niepokoi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No Marysia wymiatasz =) kapelusz świetny! jak ja uwielbiam kapelusze wszelakiego rodzaju....
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. O! :D dlatego te wyzwania są takie fajne, każdy ma inne pierwsze skojarzenie :) po dzisiejszych ulewach mam wrażenie, że się robi jesień zamiast lata, a to faktycznie czerwiec... :D i kostium, i sukienki, i krem z filtrem trzeba szykować :D pozdrawiam/ solano.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. kolorowo i bardzo letnio :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny zestaw na lato :)

    OdpowiedzUsuń