niedziela, 9 czerwca 2013

Podziękowania!


Nie wiem czy miałam wcześniej tak wspaniałe urodziny jak wczoraj! Mimo że na pewno dostałabym milion razy mniej życzeń gdybym wyłączyła powiadomienie na facebooku, ale jednak doszłam do wniosku, że od tego ten facebook jest! Trzeba korzystać, że wszyscy pamiętają :) Ale, ale, miałam wczoraj dzień wzruszeń, łzy mi napływały do oczu (ach te hormony babskie), chociaż myślę, że każdy by się wzruszył widząc prezent od Uli, przepiękne życzenia od osób, z którymi znamy się tylko wirtualnie... Wow! Już to mówiłam sto razy, ta przyjacielska zaleta blogowania jest bezcenna! Za wszystko inne zapłacisz kartą Mastercard.


Nigdy w życiu nie spodziewałabym się takiej interpretacji tematu urodzin u Uli - dziękuję!!!




A Karolina wieczorem piła moje zdrowie 


Za cudowne życzenia dziękuję Wam wszystkim Kochane! 
Wczorajszy dzień był cudowny - w dużej mierze dzięki Wam!
Nie zabrakło akcentu Audrey - Dorota jak co roku pięknie mnie zaskoczyła! 


Wczoraj wyglądałam po prostu tak:


I za to wszystko wielkie:


Dzień siódmy wyzwania prosi o lato! Moje lato częściowo spędzę w Gdańsku - stąd to zdjęcie.
Wszystkie Was na lato zapraszam do Trójmiasta! 
Zdradzę Wam, że mimo natłoku pracy, zaczynam planowanie spotkania blogerek, które odbędzie się w połowie lipca. Tym razem nie ogarniczam się do trójmiejskich, więc jeśli macie ochotę wpaść - zapraszam :)

PODPIS


20 komentarzy:

  1. Facebook nie jest taki zły. W końcu nie każdy, kto ma chęć złożyć nam życzenia, musi pamiętać, kiedy dokładnie ma to zrobić. Sama mam słabą pamięć, zresztą czasem nawet nie wiem, kto w jaki dzień obchodzi urodziny. :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja o Twoich urodzinach Kochana pamiętałam, z któregoś wpisu o czerwcu, jako ulubionym miesiącu :) utkwiło mi, bo też bardzo lubię czerwiec!

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ode mnie spóźnione sto lat :) a babeczki wyglądają apetycznie.

    dzięki, to czekam na adres osoby :) a no i nie dziękuje ;p żeby nie zapeszyć pogody :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miałas urodziny! :-) I ode mnie 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku!!! Wspaniale ,że miałaś tak udane urodziny!!! Oby takie dni były codziennie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasza wczorajsza Solenizantko ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze - raz jeszcze!! a wyzwaniowa fotka - PIĘKNA!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak... Mnie już nie zaprosiła :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz wszystkiego dobrego Marysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że miałaś udany dzień! Ja nie przepadam za urodzinami, jakoś tak w urodziny zawsze widzę szklankę do połowy pustą, ale na szczęście są tylko raz w roku:)

    Pięknie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. A to ja koniecznie muszę przybyć na spotkanie:)

    Wszystkiego najlepszego Marysiu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego, dużo wytrwałości w prowadzeniu bloga i realizowaniu swoich planów, oraz co najmniej tyle uśmiechu ile do tej pory, bo jak widać uśmiechasz się często. Keep up a good job!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione życzenia :) Mam nadzieję, że stanie się cud i mnie również uda się na spotkanie przybyć, choć w połowie lipca będę się musiała przebijać, aż z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń