sobota, 8 czerwca 2013

Ósmy czerwca co roku wyjątkowy!

Śmiem stwierdzić, że dzisiejszy temat wyzwania został zaplanowany przez Ulę na moją osobistą prośbę :)
Na zakończenie majowej edycji, kiedy Ula zapowiadała czerwcowe daty, wspomniałam o tym, że chciałabym ciekawy temat na 8 czerwca.

I co? I są! Urodziny!!!

Mówcie co chcecie, starzejemy się, czy nie, zmarszczki, nie-zmarszczki - ja wprost uwielbiam dzień swoich urodzin, prawie tak samo jak Boże Narodzenie, a czasami nawet bardziej! A że Audrey mówiła, że "piękno kobiety wzrasta wraz z mijającymi latami", to absolutnie niczego się nie boję!
Ogłaszam więc, wszem i wobec, że skończyłam dziś 22 lata! Dwadzieścia dwa lata pięknego, wspaniałego życia!

A teraz, drodzy moi, zapraszam na przyjęcie!






Dziękuję za wszystko co mam, za całe dobro jakie mnie spotyka, za miłość, którą czuję bez przerwy, za uśmiech, zdrowie i spokój. 

Dziękuję Wam, że mnie odwiedzacie, że z wieloma z Was mogę przyjaźnić się na odległość, że motywujecie, inspirujecie i cieszycie!

I tak się składa, że tym razem moje interpretacje zdjęciowe pasują do paru tematów, więc w przypadku urodzin odsyłam do wczorajszego "czegoś pięknego" :)

A "time of my life" trwa i trwa i końca nie widać :)


PODPIS

35 komentarzy:

  1. Mamy więc solenizantkę :)
    Wszystkiego naj!
    I jeszcze szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, żeby Ci się wiodło, żebyś pozdawąła wszystkie egzaminy celująco i w końcu zajęła sie organizowaniem spotkań blogerek ;P aha, i zdrowia!!! aha, i pieniędzy! ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego. Niesamowitych pomysłów i wielu marzeń do spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita! :) Wszystkiego najlepszego i samych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego!!! świetnie te zdjęcia skomponowałaś, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Samych radości w życiu !!!! :):):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego, kochana! Miłości, radości, szczęścia, znalezienia własnej drogi w życiu!
    Ode mnie balony, post i słodkie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakaś ty młoda! w tym wieku wychodziłam za mąż, a było to 6 lat temu. 100 lat Kochana,. dużo miłości, spełnienia i czego dusza zapragnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze więcej miłości, radości i szczęścia! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego, Marysiu! Wiele radości, uśmiechu i szczęścia. Inspiracji również, chociaż wiem, że Ci ich nie brakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. My od czterech lat świętujemy ósmy dzień czerwca :)
    Spełnienia marzeń, Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat kochana!!! :***
    Inspiruj nas dalej!!
    A byłaś niesamowicie przesłodkim maluchem :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego naj naj najlepszego ;) i przede wszystkim spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  14. Samych szczesliwych dni
    Sto lat !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczne życzenia dla Ciebie Marysiu, niech Ci się darzy
    i spełnia i zdrowia !!! :) Uścisk!

    OdpowiedzUsuń
  16. Marysiu, życzę Ci by w Twoim życiu nigdy nie zabrakło inspiracji, by każdy dzień wnosił coś zupełnie nowego, byś zawsze w kreatywny sposób podchodziła do wszelkich powierzonych Ci zadań i problemów, aby słonko zawsze świeciło i by uśmiech nigdy nie znikał z Twojej twarzy :) hmm, i rejsu łodzią podwodną by móc zwiedzić głębiny oceanów i lotu statkiem kosmicznym by móc podziwiać ogrom wszechświata ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego. :) Śliczne zdjęcia i miłe opisy. :) Niech Ci się wiedzie i bądź zdrowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz niesamowite Urodziny:) Serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. J też nadal uwielbiam ten dzień ale słyszałam, że przychodzi taka magiczna granica po której jest tylko gorzej i urodziny stają się złem koniecznym (: Oby jak najpóźniej! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Marysiu!
    My Ci życzymy wszystkiego najpiękniejszego! Prawdziwych przyjaciół, stale gorejącej miłości i radości z każdego dnia!
    ps. Od początku czujemy do Ciebie bardzo pozytywne fluidy, a teraz widzę, że spałyśmy w takiej samej pościeli;)) to jakiś dobry znak;)
    Mam nadzieję, że spędziłaś przepiękny dzień!:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czego można Tobie życzyć? Potrafisz doceniać to, co masz i cieszyć się życiem - tak trzymaj! Życzę Ci jeszcze częstszych stanów flow!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna kruszynka! Niech rośnie zdrowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja - kruszynka- mam od wczoraj 22 lata - dziękuję - będę rosła jak na drozdzach!

      Usuń
  23. 100 lat i żeby żaden dzień nie był beautyniejszego. Oby inspiracje się nigdy nie kończyły a marzenia codziennie spełniały :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomyliło mi się w pierwszym zdaniu, miało być :żeby każden dzień był najbeautyniejszy (a nie ten dziwolog)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spełnienia wszelkich marzeń

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny temat dnia wczorajszego :-) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego :3
    Uśmiechaj się i bądź szczęśliwa !

    http://fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń