piątek, 7 czerwca 2013

Jak powinno wyglądać wymarzone spotkanie blogerek? - Wyniki konkursu







Autorką pomysłu jest Kasia P.-M. z bloga kwiatypolskie.wordpress.com

Pomysł na interpretację graficzną, z uwzględnieniem przepięknych zdjęć, jak można łatwo się domyślić, najbardziej przypadł mi do gustu. Marzy mi się zorganizowanie takiego spotkania, ale idzie lato, więc kto wie, może się uda.
 
Nagrodę prześlemy pocztą - adres proszę przesłać na kontakt@artattack.com.pl

Dziękuję wszystkim uczestniczkom za wszystkie odpowiedzi - z każdej z nich wybiorę coś przy organizacji kolejnego spotkania.

Resztę zwycięzców znajdziecie:
u Oli

Gratulacje!
PODPIS

7 komentarzy:

  1. Fantastyczna opowieść az się rozmarzyłam i poczułam jakbym tam była :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne, jak wam się uda to ja się na takie spotkanie piszę!
    Oczywiście zapomniałam o konkursie i nie wzięłam udziału :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, rany!!! Marysiu, dziękuję! :)))))))))))))
    Bardzo mi miło - mam nadzieję, że kiedyś uda się mi/nam zorganizować takie wspólne wymarzone spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna odpowiedź!
    Marysia - to teraz masz wyzwanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana w takim razie, życzę Ci wszystkiego dobrego z całego serducha :) dziś jest two dzień, w dodatku u mnie w końcu słońce,mam nadzieję, że u Ciebie również:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, gratuluje zwyciężczyni :)))

    http://fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń