wtorek, 11 czerwca 2013

I'm blue!



Już mówiłam że przed obiektywem czuję się jak ryba w galarecie. Przekonała się o tym dziś Monika. Jednak nasza trzyletnia znajomość pomogła przetrwać trudne chwile, w których pozą przypominałam członka gwardii szwajcarskiej...
Wczoraj mnie nie było, nie przekonywałam, że poniedziałek wcale nie taki straszny, ale mam nadzieję, że dzisiejsza porcja zdjęć to zrekompensuje.
To, że jestem niebieska już wiecie ;) Nic na to nie poradzę ;)

Jest morze, jest słońce, jest niebo, są statki, jestem ja! Jest super!

PS Spieszę wyjaśniać - nad morzem taka pogoda panuje od ponad tygodnia, dziś tylko przelotnie lało. Zapraszam!




















fot. Monika

Nie spieszę się ze zdradzaniem sekretu pochodzenia mojej marynarskiej bluzki i najwygodniejszych na świecie spodni oraz butów, ale za to na uwagę zasługuje biżuteria!
I tak: 
pierścionek Ostrowski - Design
bransoletka Lilou

PODPIS

39 komentarzy:

  1. To zdjęcia z wczoraj? Gdzie dorwałaś taką pogodę?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo oryginalną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę zapytać koniecznie o szminkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta nasza Gdynia! A Ty jeszcze bardziej! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz! co ty gadasz, jaka galareta? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu wyglądasz przepięknie! świetne zdjęcia!
    A naszyjnik jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogeee! Jak pieknie! Piekna Ty, piekne zdjecia! Mam nadzieje, ze takich postow bedzie wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę posiadania morza na co dzień. My jedziemy na weekend, dobre i to, że ze Szczecina to tylko 100 km:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia po prostu magiczne!!! :) jak syrenka! Śliczna z Ciebie dziewczyna, w dodatku tak pomysłowa i mądra! Muszę wpaść nad to morze i to koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Kochana! Czekamy! Monika strzeli nam podwójną sesję:)

      Usuń
    2. bardzo chętnie! zapraszamy :D

      Usuń
  10. Zaniemówiłam...Zdjęcia są cudne! Jesteś piękną modelką! Ja wolę zdjęcia robić niż do nich pozować , jednak Tobie wyszło to wspaniale! Same ochy i achy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna Marysia, śliczne zdjęcia... no myślę, że sandałki będą pasować jak ulał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz Marysiu. Te zdjęcia są takie optymistyczne, radosne. Super!
    Aaaaaaaaaaaa, ja chcę nad morze. Natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz super :) piękne zdjęcia. A co do pogody to potwierdzam, że faktycznie taka panuje w Trójmieście.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. Ależ Ci tego morza zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie wychodzisz na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przez całe życie twierdzę, że jestem niefotogeniczna... dziękuję ;*

      Usuń
  16. podobają mi się te zdjęcia. świetnie, że znalazłaś chwilę, by spotkać się z morzem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powtarzam się, ale pięknie wyglądasz! Śliczny klimat zdjęć. I te Twoje niebieskości - pięknie Ci w nich:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo pasuje Ci ten kapelusz i zdjęcia super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, letnie zdjęcia. Aż mi się zachciało na plażę a tu biuro do 17. Wiesz, że byłam nad morzem w tym roku pewnie ze 2-3 razy dopiero? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz już trochę więcej razy, ale w okresie późna jesień - zima - wczesna, chłodna wiosna, bywam nad morzem bardzooo rzadko

      Usuń
  20. ah przez te Twoje zdjęcia jeszcze bardziej nie mogę się doczekać mojego wyjazdu do Trójmiasta xd gdzie są te kamienie w Gdyni i te coś betonowego? ;p
    niebieski pod kolor morza, ładnie Ci w tym kolorze, i jakie Ty masz długie włosy, wow !
    virgo-madeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno kamienie przy wodzie jak i falochron znajdziesz na Bulwarze Nadmorskim w Centrum Gdyni :)
      Dziękuję :) Włosy do niedawna były jeszcze dłuższe ;)

      Usuń
    2. o to będę musiała znaleźć ten falochron ;)

      Usuń
  21. super wypad :D
    zazdroszczę pogody i tego wiaterku :) mmmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz niesamowicie:) Wisiorek- uroczy :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz! Zdjęcia niesamowite i ten wisiorek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wbrew temu co piszesz zdjęcia są naprawdę świetne :)
    A wisiorek kompletnie mnie oczarował *.*

    http://fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia i zazdroszczę nadmorskiego klimatu!:)
    Twoje okulary są fantastyczne!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to czekam na tego listonosza z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś prześliczna! Jak będę w okolicy, to popracujemy nad przełamywaniem lodów z obiektywem! :) Teraz, właśnie w tej chwili posiedziałabym na plaży ... buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zakochana w tym naszyjniku! Jest niesamowity :) Ślicznie wychodzisz na zdjęciach :)
    A.

    OdpowiedzUsuń