czwartek, 6 czerwca 2013

Dzień 4. Zrobione przeze mnie.

Zrobiłam to zdjęcie i bardzo mi się podoba

Przy okazji zachęcam do wzięcia udziału w:


1. Konkursie organizowanym z Olsztyńskimi Blogerkami - napiszcie jak powinno wyglądać wymarzone spotkanie blogerek - Wasze propozycje pomogą nam zorganizować spotkanie w najbliższym czasie.

2. W akcji Pocztówka z wakacji - przyznajcie same - pewnie dostajecie niewiele papierowej korespondencji oprócz rachunków i listów miłosnych ze skarbówki. Możemy to zmienić :)



PODPIS

17 komentarzy:

  1. ... foteczka jest piekna :)))....miego Dnia ..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się podoba! :) Ty to jesteś zdolniaszka!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku sama zrobiłaś kompozycję? naprawdę urocze zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to zdjęcie :) ! <3
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie wyszło Ci to zdjęcie, a ta woda.. taka czysto krystaliczna, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podoba to zdjęcie ;)
    świetny efekt w wazoniku! ..najważniejsze, że zrobione przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jakie ładne te kamyczki w dzbanuszku. Powiedziałabym, że to zdjęcie pasowałoby też do jutrzejszego tematu - coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj jakie piękne blogowe zmiany!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kwiatek, zdjęcie też wyszło boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie ładne bardzo:) Właśnie wysłałam maila pocztówkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcie! Robiłaś aparatem w telefonie czy zwykłym ? Wspaniale to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wciąż mam otwartą zakładkę z konkursem ale jakoś nie mogę nic wymyślić odkrywczego co mogłabym napisać (:

    OdpowiedzUsuń