czwartek, 2 maja 2013

Widzimisie #2. & fotattack #5. kwiecień 2013.

Nadrabiam poniedziałkowe Widzimisie, wrócona z "kwietniówki", siadam i piszę licencjat.

Tym razem marzą mi się te oto rzeczy:
1. Seventh Tree Soaps - kokosowe, naturalne mydełko i inne cudeńka
2. Mela Koteluk - Debiutanka i Artystka Roku
3. Tarta truskawkowa z La Cremy! Chyba kierunek Sopot!

Zaraz po opublikowaniu Widzimisiów trafiłam na nowego posta Kupuję polskie produkty - klik. Do Widzimisiów dodaję więc:

Fotattack #5. kwiecień 2013.

Licencjat. Do poniedziałku do skończę. Muszę!
Uwielbiam robić prezenty!
Piękne opakowanie herbaty prosto z Londynu
Najlepsze pod słońcem
Kwietniowa żelkomania!
Cudne kwiaty!
Mango chai latte w La Cremie!
Pyszna!
Dzień czekolady!
Lucy in the Sky na blogu
Pyszne masło do ciała!
Znowu mango lassi
Piękny Sopot, pierwsze porządne słońce!
Nowy kolor okularów
Pierwsze domowe gofry
Poranna kawa
Inglot Blue!
Pogoda oszalała!
Krokusy cud miód!
Różowa Moo
Uczę się uczę
Balkonowy ogródek
Moja La petite vie
Kiedyś będą trzy!
Uczę się uczę #2
Storczyki zawsze klasa
Podwójne świętowanie - artattack.com.pl jest mój!
Fotki z windy hahaa
Pierwszy grill!
Domeczek mój
Najlepsze na świecie - banany z czekoladą z grilla!
Cudny zachód słońca

Jeśli chcecie być na bieżąco - zapraszam
PODPIS

18 komentarzy:

  1. Może my jutro zawitamy wreszcie do La Cremy, skoro tak kusisz, a jutro chyba właśnie wybierzemy się do Sopotu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też zapowiada się majówka z licencjatem :d no ale co zrobisz! Ze zdjęciami jestem na bieżąco :) muszę spróbować tego jabłkowego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam pierwszy podrozdział ostatniego rozdziału i tak mi mózg paruje... ale walczę dalej, mając przed oczami upragniony koniec ! ♥

      Usuń
  3. ten licencjat kiedyś nas wszystkich wykończy, hehe :) Mela ma niesamowity głos! ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daj się! To my go wykończymy :) Mela ma świetny głos, ale bardzo podobny do Kasi Nosowskiej! Na początku myślałam że to ona! :)

      Usuń
  4. Ach, Dzień Czekolady, najsłodsze z wspomnień mych... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam mele koteluk !!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za tę tartę wszystko bym w tej chwili oddała ;) w wolnej chwili wybiorę się do Sopotu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... chciałam upiec sama bo na Sopot nie starczyło dziś czasu, ale nie znalazłam truskawek :(

      Usuń
  7. Kurczę, naprawdę świetna ta stronka "Kupuję polskie produkty" - dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Melę od pierwszego usłyszenia. Byłam na jej koncercie - coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć,zapraszam na rozdanie do mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za pracę. Chyba wypada już wygrać tę nierówną walkę;) A z lodów Grycana uwielbiam Białą Czekoladę.
    Sciskam i czekam na dobre wieści o skończonym licencjacie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Popatrzyłam na cydr i przepadłam. Zaraz idę się alkoholizować, bo mi się ślinotok nie chce zatrzymać

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na rozdanie u mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam ochotę na te truskawki!
    Trzymam kciuki za licencjat!

    OdpowiedzUsuń