poniedziałek, 20 maja 2013

Poniedziałek nie taki straszny. Inspirałki #3.

Wczorajsza niedziela upłynęła iście majówkowo. Tym razem wzięłam sprawny aparat, więc w ciągu kilku dni spodziewajcie się relacji z najpiękniejszego miejsca na ziemi. To prawdopodobnie objaw starzenia się, ale chętnie wyniosłabym się z miasta tam, gdzie cicho, święty spokój, pachnące kwiaty, koszona trawa i malowane drewno. Wyeliminowałabym tylko komary, ale ku mojemu wielkiemu zdziwieniu środek do odstaraszania owadów poradził sobie idealnie. Co prawda nie jest to zapach, który chciałabym używać na codzień, ale...




1. Dwa tygodnie temu pokazywałam Wam spacer kosmiczny i poznałam z Chrisem Hadfieldem, który prosto ze stacji kosmicznej pokazywał jak tam myje się zęby, je, śpi, płacze i tym podobne.

W zeszłym tygodniu Chris Hadfield, po pięciu miesiącach, wrócił na Ziemię - oto piosenka, jaką zakończył swoje relacje z kosmosu. A tu natomiast możecie przeczytać odpowiedzi na pytania zadawne Chrisowi przez internautów.

To wszystko jest takie niesamowite i niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktów z życia bez grawitacji!

2. Polskie malutkie ludziki znacie z mojego wpisu Poznaj artystę Lucy in the Sky i jej La petite vie.
Oto co zainspirowało Lucy - Little people by Slinkachu.

3. Olszyńskie Blogerki na spotkaniu dały czadu i postawiły poprzeczkę wysoko! Gratuluję, po raz kolejny, tak świetnie zorganizowanego spotkania! Przyznam, że częścią upominków czuję się baaardzo zainspirowana ;)

4. A może ślub w stylu rodem z "Wielkiego Gatsby'ego"? Bardzo modnie teraz, elegancko i stylowo ;)


5. Pewnie mignęły Wam kiedyś przed oczami rysunki z serii Paris versus New York. W świetny sposób przedstawione zupełnie różne interpretacje konkretnych tematów.

Tak przedstawione zostało hasło WYGLĄD

PODPIS

9 komentarzy:

  1. spam nie minie niestety .. dałam komentarze po zatwierdzeniu .. spam kasuje.. piekne miejsce pokazałas na zdjeciach :) rozumiem twoje zapedy do przeniesienia sie tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widzę, już miałam nadzieję, od tu od wczoraj 7 spamowych komentarzy.
      W ciągu tygodnia postaram się pokazać resztę mojego ukochanego miejsca :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. ja uwielbiam czasem pojechać na wioskę, pójść na łąkę i przesiedzieć tak cały dzień :) no właśnie...gdyby nie komary i inne :)) biorę się za linki. Uwielbiam to mało :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też przydałoby się wyciszenie w jakimś spokojnym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam na kolejne zdjęcia, bo zapowiada się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejne zdjęcia! Ja jż od dawna uwielbiam mieszkać na wsi, miasta mnie męczą na dużą metę... choć kilku dniowe wypady lubię bardzo, ale zdecydowanie wolę spokojne tereny... Pozdrawiam cieplutko...
    P.S. Dawno tutaj nie byłam, muszę nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie mam taki sam objaw starzenia się...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o Spotkanie Olsztyńskich Blogerek, to rzeczywiście dziewczyny się bardzo postarały i wszystko wyszło pięknie. Prezenty też były bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja juz chyba sie dawno zestarzalam a im starsza jestem tym dalej chce w las.
    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń