piątek, 31 maja 2013

fotattack #6. maj 2013.

Minął maj... o ratunku, boję się pomyśleć co to będzie jak czas zacznie mi jeszcze szybciej płynąć... Jaki był? Całkiem przyjemny!

Była kawa w La Cremie, Costa Pacifica w Gdyni, 84 urodziny Audrey, spotkanie z Moniką i Emilką, 24°C w Sopocie, pierwsze hiszpańskie truskawki, spełnione widzimisie w postaci najwygodniejszych butów na świecie i lakieru OxPI (z którego jestem średnio zadowolona), skończony licencjat, przemiła niespodzianka od czikihoops, pierwsze konwalie, 30° w Gdyni, Audrey od Agnieszki, torba sciegi.com, najlepsze czekoladki dla umilenia finału LM, nowa chusta, wielki burger na trzy lata, piękne bratki...


A jaki będzie czerwiec? Wiadomo - zapracowany i szybko zleci... Oby nie za bardzo i oby nie za szybko.

Tak czy inaczej idę w końcu się uczyć, bo już zrobiłam wszystko co się dało by to odwlec w czasie.

Aaaaa no i zapraszam na konkurs:

PODPIS

9 komentarzy:

  1. Faktycznie pogoda była świetna w trójmieście! Gdyby tylko nie ten wiatr :) Widzę, że masz new balance, dobrze się sprawują? I co z OPI jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. New balance są najlepsze na świecie! Takie lekkie i wygodne!!
      OPI to trochę moja wina bo kolor mi się podoba mniej na paznokciach niż się zapowiadał i myślałam że będzie trwalszy ale cóż
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. ja jestem na bieżąco jeśli chodzi o Twoje instagramowe foty! :)jestem do tyłu , nie jadłam jeszcze truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, tak - czas leci tak szybko.. chyba za szybko? pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie wiem kiedy minął maj, ba, ja nie wiem kiedy minął kwiecień, marzec, luty i styczeń (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja odkad wrocilam do pracy to zupelnie nie ogarniam sie, nie wiem kiedy po co i dlaczego, zapominam, cały czas pędzę, zdecydowanie czas leci za szybko:)miłej nauki:)ściskam:)nie moge dodawac urla wpodpisie, wkec podpisuje sie tak jak nazywaja mnie najbliższi:)pozdrowienia, Lou:)

    OdpowiedzUsuń
  6. maj przemiły c:
    miłego czerwca

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas leci za szybko i z wiekiem jeszcze szybciej. A te najwygodniejsze buciki to czekaja na mej liscie zyczen :)

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń