wtorek, 7 maja 2013

Maj #2. Ulubiony kolor.

Uwielbiam kolory, żywe i orzeźwiające, takie, dzięki którym aż chce się żyć! Lubię wiosnę i świeżą zieleń na drzewach i trawnikach, fioletowe krokusy, żółte żonkile. Nie wyobrażam sobie świata tylko w czerni i bieli, ani nawet w podstawowej trójcy. Stanowczo musi być kolorowo, żeby było dobrze. A mimo to sama często wybieram szarość, którą uwielbiam za harmonię i spokój.
Cała seria Inspiracje pod kolor pozwala mi znaleźć codzienne przedmioty w nietypowej kolorystyce.
Ale co by nie mówić o kobietach i ich zmienności - ulubionemu kolorowi jestem wierna. I są to odcienie niebieskiego! Od błękitu po granat.



Źródło: pinterest.com

Źródło: twosunflowers

Tak właśnie jest najlepiej.
Niebiesko.


Więcej ulubionych kolorów znajdziecie u Uli

PS Trzymajcie kciuki żebym nie uschła w czasie najnudniejszego dnia na uczelni...

PODPIS

20 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki! My też kochamy kolory , ale chyba osobiście nie mam ulubionego...Pięknie Ci w tych niebieskich oprawkach! Czerwone/bordowe też były ok , ale w tych jest bosko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz masz - kciuki raz. Ja uwielbiam fiolety ;) do tego stopnia na nie choruję, że podczas zakupów wyszukuję tylko takie rzeczy. Dobrze, że przyjaciółki i mama mnie trochę w tym hamują :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A mówi się, że niebieski to ulubiony kolor większości facetów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo to brak kolejnego kobiecego pierwiastka albo podświadomie lubie podobać się facetom;)
      Tak serio to nie słyszałam o tym:)

      Usuń
    2. a to dlatego mąż lubi mnie w granatowym ;)

      Usuń
  4. Jeden z moich ulubionych także :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem, gdzie mam iść na magisterkę, także kto wie? :) zawsze lubiłam morze. Też lubię takie orzeźwiające kolory zarówno we wnętrzu, jak i ciuchach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś u mnie też się zaniebieściło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki i zachwalam piękny portet Twój!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny niebieski :)
    Dzisiaj, nawet w trakcie najnudniejszego dnia na uczelni byłaś kolorystycznie dopasowana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieskości, kiedyś szalałam za nimi. Teraz trudno mi sie zdecydować na jeden ulubiony kolor. Ale Tobie Marysiu bardzo pasuje ten kolorek. A ta bluzeczka w paseczki, wzycham do niej!;):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Adasia tez niebieski ukochany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki :* Ta końcówka niestety ciągnie się w nieskończoność… Czekamy już i czekamy, ale teraz dni się wleką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasują Ci te głębokie niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodziewałam się tego kolorku u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, też uwielbiam niebieski! I to zarówno te delikatne błękitne odcienie, jak i mocne nasycone granaty :) Tyle w nim rześkości i takiej głębi. Niesamowicie nastrojowa barwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybieram na ogół kolor fioletowy, ale kolory zaprezentowane na zdjęciach tez mi się podobają :). Świetne okulary. Mnie by takie nie pasowały, ale Tobie jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń