czwartek, 30 maja 2013

Konkurs z Olsztyńskimi Blogerkami.

Kochani! Mam dziś niespodziankę prosto z Olsztyna! Jak wiecie lub nie wiecie (pisałam o tym na facebooku nie raz, nie dwa) moje spotkanie blogerek w Trójmieście stało się inspiracją dla Dziewczyn z Olsztyna i spotkały się 11 maja w sympatycznym gronie i bawiły się wspaniale. Szczerze przyznam, że rozważałam plan przemeldowania się na chwilę, bo byłam bardzo ciekawa spotkania! Obserwując efekty - zdjęcia i wrażenia Dziewczyn podjęłam decyzję - następnym razem się wpraszam! Sami rzućcie okiem na rezultat - Olsztyńskie Blogerki!




Trzeba przyznać, że Dziewczynom udało się zorganizować świetne upominki - wyszły ze spotkania chyba jeszcze bardziej obładowane suwenirami niż my :) Tak się złożyło że kilka kompletów zostało i oto niespodzianka. Otóż jest konkurs! Bierzcie udział, bo naprawdę warto!


Do wygrania jeden z kompletów prezentów! Konkurs odbywa się jednocześnie na pięciu blogach - można wziąć udział  w konkursie na każdym z nich, jednak wygrać można tylko jeden zestaw. Uczestnikiem konkursu może być każdy, nie tylko bloger :)
Jako, że jesteśmy świetnymi organizatorkami spotkań blogerek, ale chciałybyśmy być jeszcze lepszymi, proszę o odpowiedź  przesłaną na adres kontakt@artattack.com.pl na pytanie konkursowe: JAK POWINNO WYGLĄDAĆ WYMARZONE SPOTKANIE BLOGEREK?  W tytule maila proszę napisać: Konkurs!
Najciekawszą odpowiedź wybierze jury w składzie: ja! (na moim blogu, na każdym kolejnym wybiera właścicielka bloga).
Konkurs trwa do czwartku 6 czerwca 2013 roku do godziny 20:00, wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej w piątek 7 czerwca 2013 roku do godziny 20:00.




Torby zawierają same cudowności sponsorowane przez:


Lani Coffee    Studio AB    Pat&Rub   Diva   



Linki do pozostałych konkursów: 
u Emilki KLIK
u Oli KLIK
u Agaty KLIK
u Olsztyńskich Blogerek KLIK

No to do dzieła! Liczę na Waszą kreatywność - przypominam, że planuję kolejne spotkania, więc część pomysłów może uda się wcielić w życie!


PODPIS

10 komentarzy:

  1. ja czekam na kolejne spotkanie trójmiejskich ! ;-) jestem pierwsza chętna ( o ile nie przegapię zapisów) a w konkursie udział wezmę na pewno

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega fajnego masz bloga ;33
    Zapraszam do mnie ;) Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo <3 :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no takie spotkania to naprawdę świetna sprawa! :) chętnie bym się spotkała z dziewczynami, a z Tobą to już w ogóle bardzo szczególnie :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekam na kolejne spotkanie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Widziałam relację u niektórych dziewczyn i sama bym się wprosiła. O spotkaniu w Trójmieście nie wspomnę, choćbym miała brać urlop na żądanie to będę;)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chciałabym wziąć udział w konkursie na kilku blogach to mogę wysłać tą samą odpowiedź ? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę przeciwskazań! :)) Odpowiedź może wyjątkowo spodobać się jednej z nas i akurat może trafi Ci się nagroda :)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się ten pomysł! zawsze w tych spotkaniach jest wszystko dogranie i ślicznie wyglądające, tym razem te torby! Są naprawdę kreatywne i świetnie! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że blogerki się spotykają :) Ja cały czas czekam na jakis meeting w Łodzi - niestety sama ogarnąć tematu nie mogę - zadan mam natłok, ale gdyby ktos cos słyszal o takowym będę wdzięczna za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miałyście spotkanie:) Gratuluję organizacji:)

    OdpowiedzUsuń