czwartek, 16 maja 2013

I ♥ you Mum.


Nareszcie wolna chwila dla siebie. Oddałam licencjat do ostatecznej akceptacji, zdałam pierwszy egzamin, czuję że powoli dobiega koniec kolejnego etapu w życiu. Niesamowite jak szybko płynie czas. Jeszcze nie tak dawno, w trakcie rekrutacji, wybrałam o sześć kierunków za dużo i nieświadoma tego co chcę robić wybrałam jeden z nich. Chyba dobrze się stało. I w obecnej sytuacji, chyba wybrałabym tak samo jeszcze raz. 
Co dalej? Zobaczymy, ciągle szukam.

Mamą jestem na razie tylko chrzestną, więc to ja wybieram prezenty na 26 maja, a nie je otrzymuję.
Oto kilka pomysłów na śliczny podarunek jakim można obdarować najukochańszą Osobę na świecie.

1/2/3/4/5/6


O Świecach Osobistych pisałam w zeszłym tygodniu.
Świece Anety są świetnym pomysłem na prezent dla Mamy.
Odsyłam więc do posta, a przede wszystkim na stronę Świece Osobiste.

Jakie Wy macie pomysły lub co wybieracie z moich propozycji?


PODPIS

14 komentarzy:

  1. Najchętniej wybrałabym wszystko! Najbardziej jednak przypadły mi do gustu świeczniki , potem torba na zakupy i poducha!!! Ja jestem już mamą i bardzo lubię ten dzień , jednak uwielbiam obdarowywać bliskich , a zwłaszcza tych najbliższych.Moja mama wie o tym doskonale ;)
    Myślę , że te przedmioty byłyby dobrym "widzimisię" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama bardzo by się ucieszyła z takiej świeczki. Zresztą już ostatnio pisałam, że są boskie. Jest to jakiś pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba zabiorę swoją mamuśkę na wycieczkę :) dobrze nam to zrobi! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fartuchy sa swietne, juz sobie wyobrazam mojaj mame w takiej "sukni"w kuchni, hehe;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Propozycje podarunków są świetne a zwłaszcza świece :)
    Lecz myślę, że żaden prezent nie przebije właśnie tego: "I ♥ you Mum." :)

    Pozdrawiam :)



    OdpowiedzUsuń
  6. Ja "dobieram" zestaw na prezent dla mojej mamy od jakiegoś czasu, jak tylko zobaczę coś fajnego i wiem, że by jej się spodobało to dodaję to do puli (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeee, Art Spożywcze rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama w maju obchodzi urodziny, imieniny i Dzień Matki. Prezent musi być wyszukany!No i chyba wybór padnie na jakąś torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję !! Trez to już będzie z górki:)

    Ja potrzebuje kilku prezentów, bo moja mama ma również urodziny w maju, więc możliwe, że Twoje propozycje okażą się bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja koleżanka kupiła mamie Lilou i myślę, że to niezły pomysł. Moja uwielbia dostawać ode mnie kosmetyki i torebki, więc pewnie obdaruję ją czymś co sprawi jej radość. Zazwyczaj też kupuję rodzicom na taką okazję bilety do teatru lub kina (bo sami zawsze mówią, że nie mają czasu) i dzięki temu kilka razy w roku mają "wyjście" we dwoje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój post dosłownie spadł mi z nieba, od dwóch tygodni głowię się co kupić mamie, a świece osobiste to w 100% dla niej! Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje Kochana!!!!!!Wlasnie przypomnialas mi o dniu matki, ja ostatnio taak zabiegana,ze nie wiem jaki dzien:)sciskam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zabieram moją mamę do teatru :) Ale we wcześniejszych latach najczęściej kupowałam jej bluzki lub kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świeczniki w kształcie laleczek kokeshi <3 Kokeshi ga dai suki desu!

    Pozdrawiam,
    fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń