niedziela, 14 kwietnia 2013

{Wnętrze miesiąca}: Pokój dziecięcy. + Dzień 7. Ulubione w kwietniu.

Dzień siódmy
 Ulubione w kwietniu.

Nie lubię tej chwili kiedy wyzwanie się kończy. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i przemiłe słowa i zapraszam Was do odwiedzania art attack {be inspired} na codzień - wiele się wydarzy zanim kolejne, majowe wyzwanie się rozpocznie :)

Przez to niezdecydowanie wiosny, pogubiłam się i nie wiem czy przebiśniegi są typowe dla kwietnia (chyba raczej dla marca), ale w tym roku wywołały u mnie okrzyk szczęścia, więc absolutnie są ulubione w kwietniu 2013!



Pokój dziecięcy miał pojawić się za jakiś czas, ale zainspirowała mnie Tekstualna i postanowiłam opublikować moje zbiory pięknych dziecięcych pokoików. Ciężko będzie się zdecydować w przyszłości na jedną z poniższych opcji ;) Proszę bardzo - oglądajcie:)

































Źródło: pinterest.com
PODPIS

24 komentarze:

  1. Może to dziwnie zabrzmi, ale gdyby ktos mnie spytał czy chciałabym mieć córkę czy syna to wybrałabym córkę, bo mogłabym jej urządzić taki cudowny różowy i słodki pokój jak na 2 zdjęciu <3 Bo tak poza pokojem to mi chyba obojętne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki pięknie pozowały:) Muszę pstryknąć swój wczorajszy zakup, szkoda tylko, że bez pomocy promieni...
    Witrynka- drabinka- drzewo bardzo mi się podoba, uroku dodaje lampka- gołąb i to krzesełko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się ostatni pokój i ten z zielonym drzewem.. Najgorsze jest to, że z pokoju dziecięcego się wyrasta i trzeba wszystko zmieniac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te inspiracje, tylko tu taki porządek - a mój syn to taki bałaganiarz...
    I wiosna - są przebiśniegi u mnie także dopiero teraz, ale słońce nadal markotne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj, kiedy nie mogłam wyjść na spacer słońce świeciło mocno, a dziś kiedy mogę i bardzo chcę- jest szaro...

      Usuń
  5. cudne przebiśniegi. A pokoje dla dzieci, to jeden z moich ulubionów tematów projektowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przebiśniegi piękne!
    Pokoje też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie zawsze rozczulają takie dziecięce pokoje! Szkoda, że za naszych czasów nie było tak dobrze :) ale dla sowich dzieci, zrobię mega pokoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te pokoje, zestawienie mi się przyda, bo właśnie jestem w trakcie urządzania dwóch dziewczęcych pokoi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to zawsze znajdziesz jakieś ciekawe zdjęcia:) Gdybym kiedyś tak urządziła pokój dziecięcy to pewnie nie wychodziłabym z niego w ogóle, bo za moich czasów takich nie było:D Najlepsze są te kolorowe żaluzje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kołyska / krzesełko w kształcie księżyca - przepiękne.
    Jakoś przeoczyłam w tym roku przebiśniegi, a szkoda. Zawsze dają nadzieję, że za chwilę będzie już ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. kołyska w kształcie półksiężyca <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten czerwony i żółty pokoik - słodziutkie.
    W dziciecym pokoju powinno być dużo kolorów, nie wyobrażam sobie całego różowego pokoiku dla dziewczynki.
    Życzę przyjemnej niedzieli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudne te pokoje - może będę mogła już niedługo jakiś szykować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oooooo losie jakie piękne! ten księżyc i te różowe, misiowe, błekitne ! aaach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przebiśniegi faktycznie długo były w tym roku oczekiwane . A inspiracje do pokoi przecudne :) i to fakt że trudno się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boooże jak ja bym już chciała urządzać taki pokoik dla maluszka! Piękności.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ostatnio wszędzie widzę krokusy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przebiśniegi cudne. Tak sie człowiek cieszy, gdy po ten śniegowej pokrywie wreszcie widzi życie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcie ;) wow, mnóstwo inspiracji ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym w nich zamieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne kwiaty i absolutnie nie mam pojęcia czy są charakterystyczne dla marca czy kwietnia. Ważne, że zwiastują radochę z wiosny!!! Co do pokoi dziecięcych, to przede mną remont i muszę coś wymyśleć dla córki i syna. Jakiś tam zarys już mam. No i życie doskonale weryfikuje niektóre pomysły...

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej podobają mi sie białe pokoje z kolorowymi dodatkami :) a pufa na ostatnim zdjeciu cudna!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne inspiracje. Ja uwielbiam kołyski ta w kształcie księżyca jest piękna, na szczęście mój narzeczony ma zdolnego dziadka który robi cuda z drewna i już nam obiecał kołyskę dla naszego dziecka.

    OdpowiedzUsuń