poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Poniedziałek nie taki straszny. Widzimisie #1.

Nowy tydzień zaczynam niesamowicie mądrym przesłaniem:


I świadoma powyższych słów przedstawiam Wam moją pierwszą autorską listę widzimisie.
Tak, tak, coraz bliżej moje urodziny, szykujcie prezenty ;)


1. Logo Design LoveCzy coś wyjdzie czy nie z mojego "logowania" - muszę ją mieć!

2. Tangle Teezer - byłam ciekawa czy naprawdę jest taka genialna i kupiłam siostrze na urodziny i wiecie co? 
J e s t  taka genialna, moje mega długie włosy rozczesuje bez problemu!

3. Smakowite przepisy - słodkie i słone przepisy na cały rok - a jak wydane!

Już dziś odbieram nowe okulary! :)
PODPIS

30 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z listą "Widzimisie", ale wygląda, to na fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wcześniej się z taką nie spotkałam :) Może dlatego, że jest moim autorskim pomysłem :)

      Usuń
    2. domyśliłam się, ze to Twój pomysł!:) Skąd w Tobie tyle kreatywności?! podziel się. :)

      Ps. Po wielu próbach, nareszcie udało mi się dodać Twojego bloga do obserwowanych... internet stanowczo mnie nie lubi.
      ściskam!

      Usuń
    3. Podejrzewam że to z przeglądania ton inspirujących zdjęć i miejsc w sieci :)
      Na moim fanpage'u na facebooku znajdziesz ich sporo :)
      Zatem witam i zapraszam do inspirowania się:)

      Usuń
  2. Fajny pomysł na "Widzimisie".
    Zainteresowała mnie szczotka. Moje włosy strasznie się plączą i czesanie ich nie należy do przyjemności, może ta szczotka by to zmieniła :)
    Przeglądałam kiedyś Smakowite prezenty, ale przyznam, że mnie zbytnio nie porwały.
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szukałam odpowiedniej nazwy i nareszcie ją znalazłam ;)
      Jak widać (komentarz Sandry) zdania są podzielone - i ja miałam wątpliwości czy to nie jedynie chwyt marketingowy i czy niejest tak że po prostu grube, splątane włosy trzeba cierpliwie czesać i się namęczyć. Ale zaryzykowałam i kupiłam Teresce, która ma cienkie i bardzo się plączą i na nią działa i na mnie - a mam zupełnie inny rodzaj włosów. Także nie wiem na czym polega różnica - ja jestem zadowolona i chciałabym taką dla siebie :)
      W takim razie Smakowitym prezentom przyjrzę się jeszcze raz przed zakupem:)

      Usuń
  3. Zawsze zastanawiała mnie ta szczotka... A okularów jestem bardzo ciekawa!:)
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet bardzo mądrym przesłaniem! :))
    Ja próbowałam na swoich włosiskach Tangle Teezer ale przedzierała się tylko przez pierwszą warstwę włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe, bo u mnie i na cienkich i na grubych się sprawdza ;)

      Usuń
    2. Ja nie wiem, te moje włosy to takie dziwaki ;)) Ja, zaraz po umyciu i wysuszeniu mam straszliwy puch - może to dlatego.

      PS. Banerek prześliczny! :)

      Usuń
  5. jakie bierzesz nowe okulary?
    ile czasu zajęła ci przeróbka bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz:) za bardzo nie będą się różniły od obecnych- jestem w nich za bardzo zakochana:)
      Zależy co masz na myśli- teraz zmieniłam tylko baner- jakieś 15 photoshop i wrzucenie na bloga (muszę jeszcze wyśrodkować-coś mnie nie słucha)

      Usuń
    2. ja aż boję się rozgrzebywać szablon :) już zaczęłam, więc nie ma wyjścia :)
      btw co polecisz na szybki kurs photoshopa?

      Usuń
    3. Hmm, trochę się uczyłam z youtubowych tutoriali, które wyszukiwałam na bieżąco (nie jeste w stanie teraz Ci podać linków, bo nie przywiązywałam do nich wagi). W zasadzie sama szukam coś krótkiego zwięzłego i na temat, bo tyle co umiem, to nauczyłam się sama, metodą prób i błędów... Pomyślę jeszcze :)

      Usuń
  6. Nie wiem jak można nie lubić poniedziałków!!! Całą niedzielę, którą przymusowo odpoczywam czekam, żeby na drugi dzień zabrać się za ciekawe rzeczy do zrobienia :)

    P.S. Uwielbiam ten obrazek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stąd tytuł cyklu: wbrew ogólnej nagonce na poniedziałek - wcale nie jest taki straszny:))

      Usuń
  7. Jestem zachwycona !! Teraz jes jeszcze piękniej u Ciebie !!
    Świetna robota kochana, fantastyczne widzimisie :)

    buziaki i cudownego poniedziałku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa Kasiu wywołały u mnie wielki uśmiech! Dziękuję!

      Usuń
  8. TT też chcę, kupilam mamie rok temu i jest super, zawsze jak do niej przyjeżdżam to sobie nią włosy rozczesuję

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę dodać do mojej listy szczotę! :D a słowa bardzo mądre! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tak dalej pójdzie, zostaniesz moim guru od realizacji przestrzeni i grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze przesłanie na prawdę dało do myślenia. Często toniemy w nadmiarze, nie doceniamy tego co mamy, a kupujemy wciąż nowe :) z drugiej strony ta Twoja lista widzimisie też mi się podoba i właśnie takie są kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie właśnie specjalistko od oczekiwań kobiet:) cała przyjemność po mojej stronie;*

      Usuń
  12. dziękuję za polecenie na fb ! ;**********

    OdpowiedzUsuń
  13. wczesniej nie slyszalam o tej szczotce ale wlasnie ogladalam recenzje na yt i chyba ja kupie:D
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. oby nigdy nie zabrakło ci marzeń i pomysłow... na kolejne tablice "widzimisie" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre hasło!
    Tangle Teezer też bym chętnie przygarnęła. Czytałam jednak, że po dłuższym stosowaniu dziewczynom zaczęły wypadać włosy O_o nie wiem ile w tym prawdy i jak wiele osób miało z tym problem, jednak plusy i tak mnie przyciągają ;)

    OdpowiedzUsuń