poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Poniedziałek nie taki straszny. Inspirałki #1.

Na dzień dobry i dobry tydzień zapamiętajcie tę krzyżówkę słów.
Niech Was te słowa inspirują i nie dajcie się zwariować ogólnemu znienawidzeniu poniedziałków. Wykorzystajcie pierwszy dzień tygodnia na coś pożytecznego i miłego, by zacząć dobrze kolejny tydzień. 
Pamiętajcie, że wszystko robione z dobrym nastawieniem i uśmiechem od razu przychodzi łatwiej!

________________________
Uwielbiam wynajdywać nowe piękne miejsca w sieci. Dzięki temu widzę jak wiele osób kocha piękno i wykorzystuje internet do szerzenia go. Niesamowite jest to, że mam wrażenie, że internet się nie kończy. Szukam, przeglądam i ciągle znajduję, tak bez końca. 
Lubię też na ulubionych blogach cykle z polecanymi linkami do miejsc, które zachwyciły autorów. Te, które śledzę na bieżąco to: Perełki tygodnia u Happyholic, Tydzień w obiektywie, linki, inspiracje na Design your life, 5 things I love Monday na Blog Sen Mai, i FollowSaturday u Venili Kostis.
Długo szukałam nazwy dla mojego cyklu i nareszcie jest. Będę się dzielić z Wami moim odkrytymi miejscami. Oto pierwsza porcja:


*Modowo
1. Pewnie włosów nie powinnam jej zazdrościć, bo podobno mam podobne, ale zazdroszczę - IntrigueMeNow
*DIY
2. Genialny pomysł na wykorzystanie washi tape i ozdobienie zwykłego kabla
*Kuchnia
3. Mango zapiekane pod koglem moglem
*Lifestyle
4. Trafiłam od Venili i przepadłam - Mo bloguje

A teraz zapraszam Was do podzielenia się inspiracjami, które Was zachwyciły.
W komentarzach wstawcie link do miejsca, które uważacie za godne polecenia - mogą to być również linki do Waszych inspirujących postów:) Zapraszam!

I na koniec jeszcze jedno przesłanie:

Źródło: pinterest.com
PODPIS

24 komentarze:

  1. uwielbiam te inspiracje u Alinki i happyholic :)) fajnie, że u Ciebie będzie coś takiego! Inspiracji i motywacji nigdy dość :) ja w poniedziałek ratuję się muzyką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo fajny dział!!! ja mam tyle inspiracji, ze nie wyrabiam, a mój komp się zawiesza;) trochę teraz czasu brakuje, ale tydzień przed urodzeniem Iny, gdy nie miałam na nic sił, lezałam i całymi godzinami ogladałam obrazki na Pinterest...no choroba jakaś;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz odciążyć komputer i podzielić się częścią inspiracji u mnie;)

      Usuń
  3. Aaaaah, jak przepadłaś to się nawet trochę cieszę :) Przynajmniej trafiłam na Twojego bloga, którego aż wstyd, że nie znałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na INSPIRAŁKI :)
    Ostatnio odkryłam dwa fajne miejsca, może i Tobie się spodobają
    http://www.ispydiy.com/
    http://craftgawker.com/

    buziaki i miłego poniedziałku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzucam tylko okiem bo wychodzę na zajęcia - wieczorem będę się inspirować :) Dziękuję! Buziaki!

      Usuń
  5. Ponieważ jestem początkującym blogerem taki dział to dla mnie mały skarbczyk :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

    czikihoops.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam więc regularnie - inspiracje to moja domena ;)

      Usuń
  6. To ja polecam http://funita.blogspot.com - blog o inspiracjach wnetrzerskich, a takze zapraszam do mnie http//kasianarozdrozach.blogspot.com - podroze, zdjecia i zycie w Szwajcarii :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. danie w kształcie serca: tagliatelle z mango i rukolą :) http://powiewinspiracji.blogspot.com/2013/04/tagliatelle-z-rukola-i-mango.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna notka :)
    Podoba mi się nazwa 'Inspirałki' - bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy pomysł na nazwę przyszedł mi do głowy od razu się uśmiechnęłam i już wiedziałam że to jest to ;)

      Usuń
  9. Również uwielbiam takie cykle:) Twoje dzisiejsze Inspiralki bardzo inspirujące, chociaż IntrigueMeNow sprawiła, że popatrzyłam na swoje włosy krytycznym wzrokiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może w takim razie jest to inspiracja do odnowy włosów - już jutro coś na ten temat u mnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ja tu po raz pierwszy ale już mi się podoba :) I zgadzam się ze Słonecznikiem, że nazwa isnpirałki wprowadza w pozytywny nastrój :) już się cieszę z przyszłych inspiracji, które tu znajdę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Biedroneczko, jak się cieszę że przybywasz z Francji!

      Usuń
  11. fajny pomysł i też mysle nad czyms takim:)hahah, chyba podobne oosby sie przyciagaja!:)kabel - bomba!!!, Mo bloguje - wow, tez tam zostaję!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo inspirujące są Twoje posty!Wiele uczą i wiele mogą nowych rzeczy zobaczyć, lub zachwycać się jak Ty...włosami i nie tylko!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowicie tutaj :D Zostaję :D

    OdpowiedzUsuń