środa, 3 kwietnia 2013

Pandora. Niezapomniane chwile.


Jedną z atrakcji jakie czekały nas na spotkaniu trójmiejskich blogerek był piękny upominek od marki Pandora. Kiedy przyszły do mnie dwie wielkie paczki byłam zachwycona!




fot. Agnieszka Potocka/Subobiektywna

Wszystkie wiemy, że biżuteria to to, co może poprawić nam humor. Pogoda nie odpuszcza i niestety nie zapowiadają się jakieś kolosalne zmiany na naszą korzyść. W takiej sytuacji niezbędne są poprawiacze humoru, a nowa kolekcja Pandora jest świetnym wyborem!

"W powietrzu czuć wiosnę! Rozkoszuj się nią wraz z nową wiosenną kolekcją PANDORA. Odkryj nowe produkty inspirowane motywem romantycznym, bajkami oraz kwiatem wiśni."

I rzeczywiście! Wiosenna kolekcja prezentuje się bardzo wiosennie. Motywy kwiatowe i różnokolorowe zwiastują ciepłą porę roku. Oby już nareszcie przyszła, a tymczasem można sobie pomarzyć i wprowadzić ją do naszej garderoby przy pomocy nowych, eleganckich świecidełek!




 
Poza wiosennym nastrojem, Pandora wprowadza nas w krainę baśni. Aż chce się zacząć "Dawno, dawno temu, za górami, za lasami..." i skompletować cały bajkowy zestaw! Zdaje się, że każda księżniczka, szukająca księcia na białym koniu lub całująca, nie bez przyczyny, okropną żabę, powinna mieć przy sobie nowy komplet biżuterii!






Źródło zdjęć: materiały promocyjne Pandora Polska 
Więcej zdjęć oraz nowości na bieżąco znajdziecie
na stronie Pandora Polska

A teraz długo wyczekiwana niespodzianka!
Mam trzy bezpańskie zestawy upominkowe,
domyślacie się pewnie, że chętnie się nimi podzielę!

Należy:
1. Polubić Pandora Polska  
2. Polubić art attack {be inspired}
lub dodać bloga do obserwowanych (dla właścicieli blogów)
3. Udostępnić publicznie TO zdjęcie na facebooku lub umieścić podlinkowany banerek (poniżej) na blogu (dla właścicieli blogów)
4. Odpowiedzieć w komentarzu pod postem konkursowym: który z elementów wiosennej kolekcji Pandora pasuje do Ciebie najbardziej i dlaczego? :) 
Jeżeli nie macie bloga, napiszcie proszę imię i nazwisko - jako kto lubicie oba profile na facebooku.
5. Konkurs trwa do 10 kwietnia 2013 do godziny 23:59
Zwycięzcy wyłonieni i ogłoszeni zostaną następnego dnia.
6. Sponsorem nagród jest Pandora Polska.

Do wygrania bransoletka:



PODPIS

53 komentarze:

  1. chciałabym wygrać PIERŚCIONEK Z MOTYWEM KWIATU WIŚNI ponieważ doskonale ożywi wieczorowe kreacje; ciekawa kolorystyka i śliczne kolory- będzie pięknie wyglądać z pastelami, bielą i tworzyć niebanalną całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się,że do mnie najbardziej z wiosennej kolekcji pasują bransoletki i to te z kwiatuszkami...nie mogę doczekac się wiosny a wiosna to kwiaty i powiew świeżości.Mam rude włosy i dlatego takie bransoletki bardzo do nich pasują,jestem zwriowaną,kolorową duszą i kobietką można powiedziec już dojrzałą,ale wciąż czuję się jakbym miała 20 lat;)Uwielbiam Waszą biżuterię!A wiosenna kolekcja jest przepiękna!Oj chciałabym zgarnąc chociaz jedną rzecz,ale jakoś nie mam w tym szczęścia,może tym razem się uda;)Wiosenne bransoletki na przywołanie wiosny dla zwriowanej,piegowatej kobitki jak ja;)
    Obserwuję bloga jako Agap Agap,udostępniłam na FB bo nie mam bloga....Pozdrawiam!Agnieszka Pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry początek dnia mozna zacząć z konkursem, w końcu dlaczego nie :)
    Udostępniłam i polubiłam jako cleo-inspire (na pewno już wiesz).
    Co do biżuterii - bardzo podoba mi się ta wiosenna kolekcja, głównie dlatego , że uwielbiam kwiaty, są bardzo pozytywnym i budzącym się do zycia, motywem. Spośród tej kolekcji przypadły mi do gustu kolczyki (wciąż nie mam ich dość) , uwielbiam małe drobne kolczyki, które zmieniam każdego dnia na inne, a te kwiatowe są tak urocze, że trudno byłoby ich nie zauważyć i przejść obok obojętnie:)
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Które elementy pasują do mnie? Odpowiedź jest prosta - wszystkie te, w których pojawiają się kwiaty wiśni! Dlaczego, bo jak każda szanująca się pasjonatka japońskiej kultury, kocham sakury! (nawet jedną posadziłam w wiśniowym gaju mojej szkoły j. japońskiego). Poza tym takie wiśniowe cudeńka będą mi przypominały o moich dwóch podróżach do Kraju Kwitnącej Wiśni... A przecież Pandora to "My moments". Byłyby to "my moments in Japan" na mojej "podróżniczej" bransoletce.

    (Udostępniłam i polubiłam jako Joanna Julia Sokołowska)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie chyba pasowałyby kolczyki te z kwiatami wiśni. Są drobne i prześliczne, a ja uwielbiam takie drobiazgi. Spośród całej biżuterii kocham kolczyki- to coś, czego kobieta nigdy nie ma za dużo w swoich szkatułkach na biżu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki z kwiatem wiśni, rozbudziły moje myśli. Ja w innym świecie teraz jestem i zdobywam je jednym gestem. One zdobią mnie tak pięknie, że każdy jak je widzi to mięknie. Ja czuje się cudownie, a ludzie mówią, że wyglądam wytwornie

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Lubię Pandora Polska: Agata Oz
    2. Lubię art attack {be inspired} oraz obserwuję: Agata Oz
    3. Umieściłam podlinkowany banerek na blogu: agataoz.blogspot.com
    4. który z elementów wiosennej kolekcji Pandora pasuje do Ciebie najbardziej i dlaczego? :)

    Najbardziej podoba mi się element "klatki z ptaszkiem". Uwielbiam ten motyw, kolekcjonuję piękne, metalowe, ażurowe klatki.
    Nie spotkałam wcześniej biżuteryjnej wersji takiej klatki z ptaszkiem.
    Dlaczego do mnie pasuje? Bo na jej widok włączyło mi się najprawdziwsze, znane w blogowym świecie "chciejstwo"! ;)

    Pozdrawiam
    Agata Oz

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! cudowne =) przepiękna kolekcja! Normalnie nie mogę tego przepuścić, ustawiam się w kolejce!
    Co do mnie pasuje najbardziej....???? Kolczyki noszę od święta, naszyjnik mam jeden najukochańszy i nic go nie będzie w stanie przebić nigdy... Ale za to wszelakie bransoletki kocham miłością ogromną! I ta mała żabeczka z koroną jest taka urocza jak stąd do Księżyca i z powrotem! A dlaczego pytacie? A bo ja jestem właśnie Żabka, ksywka od podstawówki dla wszystkich. Marysiu Ciebie lubię już dawno, Pandorę od dzisiaj, a zdjęcie już udostępnione! Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.pandora.net/pl-pl/explore/collections/springcollection2013#!290536CZ
    Jeśli o mnie chodzi idealnie do mnie pasują te kolczyki, są niezwykle kobiece i delikatne, pastelowy ciepły kolor idealnie odzwierciedlający wiosnę. Patrząc na nie mam wrażenie, że powstały poprzez lekkie muśnięcie pączka kwiatu przez wietrzyk. Kojarzą mi się ze spacerami z ukochanym po parku, z zapachem bzu i budzącą się do życia przyrodą. Mając je na uszach mogłabym spokojnie powiedzieć "Wiosna, wiosna, ach to Ty":)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bernadeta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    Zauroczyły mnie motywy baśniowe, bo kto z nas nie lubi baśń, których słuchaliśmy w dzieciństwie. O dzielnych rycerzach, pięknych księżniczkach i tajemniczych postaciach z magicznych krain. Biżuteria z majestatycznym symbolem korony sprawiłaby iż każda codzienna stylizacja nawet ta przygotowana w pośpiechu i nie zachwycająca na pierwszy rzut oka nabrałaby iście dostojnego, królewskiego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  11. kwiatuszkowe kolczyki, ponieważ lubię się odmładzać i dzięki tym kwiatuszkom znów czuła bym się jakbym miała 10 lat;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest ta kolekcja :3 Nawet nie potrafię zdecydować się an jedną rzecz *.*

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paulina Kinal
    kudelss@o2.pl

    udostępniłam zdjęcie na fb

    Najbardziej podoba mi się bransoletka z kwiatem wiśni. Ponieważ to właśnie wiśnia kwitnie wiosną najpiękniej, wraz z nią chciałabym rozkwitnąć ja. Jako kobieta oraz jako człowiek. Taka biżuteria niewątpliwie dodaje uroku i kobiecości. Pozwala odnaleźć się dziewczynie, która stopniowo staje się prawdziwą kobietą. Amen :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej pasuje do mnie wisior z koroną, bo korona zawsze kojarzyła mi się z dobrem, pięknem, kiedy to buszowałam po książkach dla dzieci jako mała dziewczynka. Dzisiaj chętnie powróciłabym do tych lat, a ta przepiękna korona przypominałaby mi o tym. Poza tym uwielbiam wiosnę, której aktualnie brak, a dzięki koronie poczułabym się jak Królowa Wiosny! :)

    Polubiłam i udostępniłam jako Lidia Świątek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Iwona Benc
    http://paradoxaraz.blogspot.com/
    Do mnie pasuje żabką ponieważ jak mnie pocałujesz to stanę się cudowny księciem z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Lubię Pandora Polska: Magdalena Niec
    2. Lubię "art attack {be inspired} oraz obserwuję: Magdalena Niec/Madzia_N
    3. Umieściłam zdjęcie na moim profilu na FB
    4. który z elementów wiosennej kolekcji Pandora pasuje do Ciebie najbardziej i dlaczego?
    Z pewnością sa to elemanty bajkowe - zamek, bo marzy mi sie moje własne małe królestwo - i żabka, a może to jakiś książę co czeka na pocałunek??

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiesz jak Cię podziwiam za zorganizowanie takiego spotkania i to w tak fajny i profesjonalny sposób. Czytałam relacje, oglądałam zdjęcia i nie mogłam się nadziwić, że to wszystko ogarnęłaś. Chyba muszę do Ciebie "wpaść" po korepetycje z organizowania takich eventów - bardzo mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement od Ciebie sprawia mi wielką radość - jesteś jedną z tych, od których uczę się blogowania - dziękuję bardzo! :)
      Na korepetycje zapraszam serdecznie - to będzie prawdziwa przyjemność :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Jesteś kochana :) Myślę nad tym, żeby wtedy gdy zrobi się już odrobinę cieplej zorganizować coś podobnego (może na troszkę mniejszą skale, bo tak jak pisałam Ty to zrobiłaś po prostu mega - profesjonalnie!). Szkoda, że mieszkamy na zupełnie przeciwnych krańcach Polski bo mogłybyśmy razem o czymś takim pomyśleć... :)

      Usuń
    3. Nawet nie wiesz jak w tym momencie żałuję, że Polska jest tak szeroka wzdłuż i wszerz, bo chciałabym poznać tyle osób z drugiego jej końca! Może kiedyś się porwę na organizację ogólnopolskiego spotkania - czuj się wtedy zaproszona :)
      Jeśli mogłabym Ci jakoś zdalnie pomóc w organizacji to pisz śmiało:)
      Miłego dnia !

      Usuń
  18. Piękne błyskotki :) Która kobieta oprze się takim uroczym drobiazgom? Ja nie ! :)
    Do mojego charakteru i sposobu ubierania się najbardziej pasuje bransoletka złożona z pojedynczych elementów nakładanych na 'wężyka' - genialna w swojej uniwersalności! Do ślicznej sukienki założyła bym elementy kwiatowe, a do bardziej codziennego stroju - paciorki. Ta biżuteria spełnia moje wszystkie oczekiwania: jest elegancka, klasyczna, uniwersalna i wyróżniająca spośród innych elementów stroju. Takie właśnie cechy biżuterii cenię najbardziej, taką biżuterię noszę i taką polecam :)
    Anna Grygiel
    obserwuję na FB jako Anna Grygiel

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Koralikowa ozdoba „Mój Książę” najbardziej mi się spodobała
    wiem że najlepiej do kreacji wiosennej by mi pasowała.
    Prosta, urokliwa i nieskomplikowana
    podkreślałaby jaka ze mnie dama.
    Razem oszałamiającą byśmy wyglądały
    dobrze wrażenie pewnie byśmy sprawiały.
    Ze swoim księciem wśród parkowych alejek bym spacerowała,
    może wreszcie buziakiem jakiegoś przystojniaka bym odczarowała.
    Zgrana by była z nas drużyna
    więc niech już wiosna się zaczyna :)

    ivanotta@gmail.com
    polubione jako Daria W.

    OdpowiedzUsuń
  21. http://www.pandora.net/pl-pl/explore/collections/springcollection2013#!150174EN40
    Najbardziej pasuje do mnie ten pierścionek z kwiatkiem , ponieważ posiada cechy które są najbardziej imponujące i porządane przeze mnie czyli błyszczy , jest piękny, króluje, wyróznia się na tle innych , inspiruje, olśniewa.Swoim wdziękiem mnie zwabił, pięknem zauroczył a delikatnością rozkochał i trudno mi o zapomnieć.Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. To miłość idealna i do tego z 14 k złota :)

    Ewa Słubik
    evvvvi@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Natalia Żółkowska
    Lubię na FaceBooku jako Natalia Żółkowska
    Najbardziej pasują do mnie rzeczy które się mocno błyszczą :P
    Bardzo lubię taką biżuterię, a w wiosną w szczególności, gdy można ją pokazać, nie zakrywając jej pod zimowymi kurtkami, i tu mam na myśli oczywiście naszyjniki :)
    Kocham naszyjniki, ubustwiam, i wielbię.
    Bardzo lubię kiedy promienie słońca padają na moją biżuterię, uwielbiam jak wtedy pięknie się błyszczy i mieni w kolory tęczy =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ula Żelaznowska
    To, co do mnie pasuje najbardziej, to zdecydowanie kolczyki z białą perłą. Delikatne, dziewczęce, klasyczne. Założyłabym je pewnie tylko raz i nosiła do końca życia <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako Mariola Niowak. Niestety, nie mam bloga, ale u mnie na FB już Twój konkurs zaistniał: https://www.facebook.com/mariola.niowak?ref=tn_tnmn
    Mail: mariola.niowak@onet.pl

    Niestety, nie jestem księżniczka:-) Jestem jak wiosenny kwiat: może troszkę niepozorna, mniej przebojowa niż inne letnie kwiaty: prześliczne róże, dumne tulipany czy uroczo pachnące lilie. Te kwiaty z "pierwszej ligi" z duma zabierane są na imprezy, bez nich nie ma zabawy i są dosłownie noszone na rękach. Nikt nie zabiega o skromne przylaszczki czy przebiśniegi. Do czasu. Bo to ja wzbudzam ciepłe uczucia, kiedy sroga Pani Zima da popalić. To mnie wypatruje się, kiedy zimna Pani Zima zrani serce. Jestem jak zapowiedź czegoś nowego, pięknego i radosnego! Potrafią docenić mnie prawdziwi koneserzy, którzy dojrzą wewnętrzne piękno krokusa, docenią delikatność pierwiosnka czy słodki zapach zawilca. I nie potrzebuję jak przebojowe kwiaty pięknej oprawy: przybrania, wstążek, kryształowych wazonów. Do wiosennego kwiatka nie pasują krzykliwe brylanty i diamenty, a właśnie inne wiosenne kwiaty na palcu, szyi lub nadgarstku:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. http://www.pandora.net/pl-pl/explore/collections/springcollection2013#!290536CZ

    para kolczyków, odzwierciedlająca dla mnie pierwsze muśnięcia utkane z wiosny, trwały stan szczęścia:)

    Ola Wiśniewska

    OdpowiedzUsuń
  26. do mnie najbardziej pasowałaby zawieszka z koroną. każda dziewczyna lubi być księżniczką :) ja myślę, że mogłabym być taką, którą by lubili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie może opuścić mnie przekonanie, że najlepiej pasowałby do mnie elementy z serii z Koroną :) Taki wisior z koroną zawsze przypominałby mi o tym, że zasługuje na to aby być traktowana jak księżniczka. Przede wszystkim najważniejsze, żebyśmy to my same siebie tak traktowały - szanowały i rozpieszczały :)

    Lubie na fb jako Luiza Bałdowska

    OdpowiedzUsuń
  28. ja powiem tak ladnemu we wswzystkim l;adnie ale ja nie lubie duzej grubej bizuteri wiec cos delikatnego z elementem kwiatowym jak najbardziej :)
    pozdrawiam:)
    ewelina

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie Pandora Polska jako Aneta Przeniczkowska. Obserwuje blog jako anetka19234@wp.pl. Najbardzie pasuje do mnie motyw kwiatu wiśni ponieważ jak jego cechuje mnie urocza delikatność.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam nową kolekcję Pandory! A z tą pogodą to 100% racja :(
    Dla mnie najbardziej urocza wydaje się żabka, to urocze stworzenie nie tylko jest powiązane z wiosną, (bo kto nie lubi rechotu nad pięknym stawem?) ale również z księciem! Korona na głowie mówi sama za siebie :) Wiosna to czas zakochania i miłości więc może żabka okaże się przynoszącą szczęście i faceta?
    ;)

    Miłego Dnia!

    Aurelia Lichnerowicz

    OdpowiedzUsuń
  31. W tym momencie najbardziej pasuje do mnie chyba ten mały domek, chyba nawet zamek. Bardzo marzę o zupełnie własnym mieszkanku. Czuję, że w tym mogłabym się zaszyć z moim mężem i żyć długo i szczęśliwie... W naszym domu zawsze jest dużo kwiatów, a korony są dla mnie symbolami gospodarzy domu - cała kolekcja wyjątkowo bardzo mi się podoba.

    Oczywiście polubiłam oraz udostępniłam na facebooku, oraz zaraz umieszczę informację we wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzisiaj w nocy, kwiatek wiśni,
    nieoczekiwanie mi się przyśnił.
    Taki delikatny, o płatkach białych,
    z różem, idealnie mały.
    Obudzona, zamarzyłam,
    by mieć to cudo, co je wyśniłam.
    Tak na cały czas,
    nie tylko na jeden raz!
    Kwiat, choć piękny, zmarnieje,
    tak się przecież dzieje.
    Zatem, pomyślałam sobie,
    malutki prezent dla siebie zrobię.
    Będzie nim śliczne szkiełko-koralik,
    co je fachowcy Muranem nazwali.
    Doskonałe wykonanie, arcydzieło prawdziwe,
    kwiatek wiśni zatopiony, wszystko jak żywe.
    Będzie mą ozdobą, iskierką,
    radością wielką.
    Znalezione w wiosennej kolekcji Pandory,
    co każdej kobiecie podkreśli walory.

    Anna Łoza.
    Oba profile na facebooku udostępniłam jako Anna Łoza.

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Polubiłam Pandore na Fb jako Agata Owczarek
    2. Polubiłam art attack oraz dodałam do obserwowanych jako agathevanilla
    3. Udostępniłam publiczne zdjęcie na Fb oraz zamieściłam podlinkowany baner na blogu: http://agathevanilla.blogspot.com/
    4. Wybrałabym żabkę jest słodka!.
    Przypominałaby mi że w życiu nie liczy się powierzchowność, ale to co człowiek ma w środku i co może dać z siebie drugiej osobie.
    Mam to szczęście mieć u swojego boku księcia z bajki.
    Pięknego na zewnątrz i co najważniejsze w środku!:)
    Cudowna symbolika!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Lubię Pandora Polska: Marta D.
    2. Lubię art attack {be inspired} oraz obserwuję: Marta Figluje
    3. Odpowiedź:
    Pragnę wierzyć, że najbardziej pasuje do mnie korona. Piękna, bogata, symboliczna, bowiem, jak każda kobieta chciałabym poczuć się jak prawdziwa królowa. Pośród zgiełku życia, zabiegania, przypalającego się sosu, płaczu dziecka - odnaleźć chwilę bajkowego zauroczenia, czas na marzenia. Szukając kompromisu w realności, pięknem biżuterii sprawić, że stanę się Panią swojego własnego, małego królestwa...

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię i udostępniam jako Lidia Cio.

    Wydaje mi się, że najbardziej pasuje do mnie żaba, która bezwzględnie kojarzy mi się z moją ukochaną Francją. Miejscem, gdzie poznałam miłość swojego życia. Mówiąc w skrócie, wybrałyśmy się z przyjaciółką na wycieczkę. W planach miałyśmy wieżę Eiffla, Luwr, Łuk Triumfalny i inne miejsca, bez których wizyta w Paryżu nie miałaby sensu. Paryż - najromantyczniejsze miasto, więc nie obeszło się bez wymysłów naszej wybujałej wyobraźni. Wybrałyśmy się na podróż statkiem, który przepływa pod mostem zakochanych. Przepływając pod mostem, osoby, które siedzą na statku obok siebie, powinny się pocałować. Wtedy przepowiada to miłość na całe życie. Wiedziałyśmy o tych "paryskich zabobonach" i pomyślałyśmy: co nam szkodzi? Celowo usiadłyśmy osobno i wyczekiwałyśmy przystojnego księcia na białym koniu. Niestety nikt taki się nie pojawiał. Pierwsza z gry odpadła przyjaciółka - dosiadła się do niej starsza pani, która raczej nie przypominała przystojnego młodzieńca i nie przygnała na białym koniu. Ja czekałam dalej, ale jak na złość nikt nie chciał się dosiąść. Kiedy już całkiem zrezygnowałam, usłyszałam głos pewnego mężczyzny, który zapytał czy obok jest wolne. Nie był księciem i nie przyjechał na białym rumaku, ale był niezły. Po chwili odpłynęliśmy od brzegu. Kiedy przepływaliśmy pod mostem stało się coś cudownego. To, co wyobrażałyśmy sobie z przyjaciółką stało się rzeczywistością. Przystojny sąsiad pocałował mnie, a kiedy chciał przeprosić, chociaż tak naprawdę nie miał za co, okazało się, że jest Polakiem. Dalszą część wycieczki spędziliśmy już we trójkę i chyba nie muszę mówić, że z nieznajomym sąsiadem ze statku jesteśmy teraz małżeństwem?

    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierścionek z kolekcji Pandora najbardziej przypadł mi do gustu, ponieważ ociepla zimne dni i wnosi wiosenna atmosferę. Dzięki niemu zwyczajny ponury dzień choć trochę przymomina wiosenne spacery.

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Polubiłam Pandora na fb jako: Agata W.
    2. Obserwuję jako: setfiretotherain
    3. podlinkowany banerek na blogu: http://frozenmalibu.blogspot.com
    4. Odpowiedzieć który z elementów wiosennej kolekcji Pandora pasuje do Ciebie najbardziej i dlaczego? :) : Najlepiej pasowałby do mnie pierścionek z pierwszego zdjęcia. Uwielbiam takie kobiece motywy kwiatowe w biżuterii. Zresztą jaka kobieta nie lubi dostawać kwiatów? A takie, które można nosić na palcu tym bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie najbardziej pasującym do mnie elementem wiosennej kolekcji jest srebrna zawieszka 'cyrkonia sześcienna' [http://www.pandora.net/pl-pl/explore/collections/springcollection2013#!390346CZ]. Dlaczego? Bo jestem panią (królową) własnego życia, o czym czasem zapominam. Korona zawieszona na mojej szyi pomogłaby mi z łatwością przypomnieć sobie o tym, że mimo wszystkich wad i przeciwności losu mogę być tą najpiękniejszą i najszczęśliwszą, jeżeli tylko tego zapragnę! To bardzo motywująca i inspirująca zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Twój baner opublikowałam na swoim blogu, a już za chwilkę prywatnie opublikuję Twoje zdjęcie na Facebooku. :)

      Usuń
  39. Zakochałam się i to od pierwszego wejrzenia w uroczej bransoletce z delikatnymi różowymi kwiatkami.A wszystko z tęsknoty za wiosną...chyba dopada mnie już leciutka depresja a takie cudeńko może potrafiłoby przywołać wiosnę a na pewno wywołałoby uśmiech na mojej twarzy.......
    Anna R.

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej do mnie pasuje koralik z kwiatem w srodku. Pasuje do mojej romantycznej duszy, jest delikatny i subtelny. Poza tym patrząc na niego czuje się wiosnę. Jest jasny i radosny, a jednoczesnie patrząc na niego czuje się spokój i ukojenie. Tak opisałabym również swoją naturę, dlatego to własnie z tym koralikiem, idealnie do siebie pasujemy:)
    W obserwowanych jestes już od dawna:) Pandorę polubiłam prywatnego profilu( Paulina Pilarczyk). Już wrzucam info o konkursie na bloga:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiosna to dla wielu czas nowego, czas początków, radości, wiary, nadziei, optymizmu. Nowe porządki w życiu, zmiany w diecie, nowe formy spędzania wolnego czasu i oczywiście nowa garderoba. Na dno szafy idą ciemne płaszcze, bure spodnie, kozaki i wełniane swetry. Witajcie - pastelowe koszulki, radosne nadruki, jasne szorty i lekkie kurteczki. Przy tej okazji można też odświeżyć czy wzbogacić swoje dodatki. Ja chętnie w mojej szkatułce znalazłabym nowego charmsa Pandory. Spytacie jakiego? Nie, nie kwiatki, nie słonko, nie wielkanocne jajo ;) Ja w ramach czarnego humoru strzeliłabym sobie... słowika w klatce. Czarnego humoru? A i owszem... Wiosnę poznaję po tym, że o 5-6 nad ranem nie mogę spać, bo zaczynają ćwierkać ptaki :) Jako mama malutkiego synka zmuszona jestem wstawać o różnych porach nocy i całkiem niedawno (przed tym kolejnym atakiem zimy...) poczułam,a właściwie usłyszałam o 5.08, że wiosna idzie...


    a.filipowska@poczta.onet.pl

    na FB udostępnione: https://www.facebook.com/aleksandra.filipowska.5?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  42. Taka super nagroda, że jako pandoroholiczka muszę obowiązkowo wziąć udział. Ten album musi być cudowny!:)

    Z najnowsze kolekcji najbardziej pasuje do mnie żabi książę. Dlaczego? Ponieważ chcąc nie chcąc, sama jakoś się z nim utożsamiam. Bo chociaż sam w sobie nie jest super piękny (w końcu to żaba;)) to jednak uśmiech dodaje mu uroku. Jest dość krągły, ale spójrzmy na te smukłe palce - niczym żaba-pianista;) No i te ogromne oczy - cudne wręcz. Nie sposób też przeoczyć koronę, którą dumnie na swojej żabiej głowie nosi. Kto by pomyślał, że żaba może być królewskim zwierzęciem i będzie jej w atrybutach tej władzy tak twarzowo... Myślę, że ja z żabim księciem na bransoletce tworzylibyśmy zgrany duet.. On by czarował podziwiające, a ja zbierała za niego pochwały. Taaak, to byłby zdecydowanie bardzo udany "związek";)
    Żabi książe niby taki niepozorny a naprawdę drzemie w nim olbrzymi potencjał. Dokładnie tak samo jest z każdym z nas, musimy sobie tylko to uświadomić;)

    Obserwuję jako Angelika, banner dodałam w bocznym pasku na blogu, a Pandorę lubię jako Angelika D. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Macie tak czasem, że patrzycie na coś i myślicie "Muszę to mieć!!"? Na pewno co najmniej raz dziennie, no może w tygodniu. Ja tak mam z bransoletką Pandory, tą pierwszą po lewej w górnym roku. Nagle pojawia się jakaś nić, która sprawia, że denerwuje mnie, że jeszcze jej nie mam. Pasuje mi! Do stylu, charakteru, do tego by zajmować ręce w czasie rozmowy, czy nudnych zajęć, lekko gładząc je opuszkami palców. Nie chciałabym innej, chcę właśnie tą. Bo po prostu do mnie pasuje.
    A Twój blog i Pandorę lubię na fb jako Asia Wiśniowska.

    OdpowiedzUsuń
  44. Strony polubione jako: Halina Trzęsiok
    Link do udostępnionego zdjęcia: https://www.facebook.com/halina.trzesiok/posts/172121389611596

    Odpowiedź:

    Mała srebrna zawieszka w kształcie konewki, z malutkim czerwonym kwiatuszkiem. A dlaczego pasuje do mnie najbardziej? Bo właściwie jestem tak jak ona. Wylewam z siebie to co najlepsze na innych. Dając im ciepło, wsparcie, pomoc, dobre słowo, radę, czasem przelotne spojrzenie czy czuły uśmiech, pomocną dłoń, czy motywującego kopniaka. Tak jak woda daje życie, tak ja daje to wszystko by inni mogli rosnąć w swoich działaniach, przekonaniach, marzeniach, życiu. A ten mały, czerwony kwiatuszek, jest jak moje małe, czerwone serce, które zawsze jest widoczne, dla tego kto chce je zobaczyć i sprawdzić, co może z niego wypłynąć.

    OdpowiedzUsuń
  45. Który z elementów pasowałby dla mnie idealnie ? :)

    To proste, korona na łańcuszku.

    Każda z nas ma w sobie królewnę. W tych przyjemnych momentach, gdy przebieramy się w piękne suknie, malujemy, upinamy włosy i cieszymy się naszą kobiecością, ale także wtedy, gdy myślimy nie tylko o nas, ale troszczymy się o innych (jak rodzina królewska nad podwładnymi). Taka korona jest symbolem. Symbolem dobrych manier, uśmiechu i chęci pomagania innym a także obowiązków,jakie płyną ze statusu społecznego.

    Wierzę że na świecie jest wiele księżniczek obecnie. Nawet w naszych małych społecznościach. Czemu by nie zorganizować spotkań księżniczek koleżanek ? Takie spotkania przy herbatce/kawce i ciastku co tygodniowe,lub co dwa tygodnie (bo wiem,że i księżniczki bywają zajęte oraz studiują na różnych uczelniach) mogłyby sprzyjać nie tylko rozmową o modzie czy wydarzeniach na świecie, ale także rozmowach prywatnych, o naszych małych społecznościach i minionym tygodniu.
    Korona byłaby takim przechodnim berłem. Każda z nas dostawałaby ją na jakiś okres,a ona dodawałaby nam magii w danym okresie. Byłby to symbol siły, rozwagi, miłości (bo przecież każda księżniczka prędzej czy później znajduje swojego księcia :) ) ale także niezwykłych balów i niezapomnianych przygód. Później owe historie poznawane byłby na spotkaniach :)

    Chciałabym,żeby kiedyś takie księżniczkowe spotkania się odbywały :)

    Strony na fb polubione jako: Monika Naumczyk,
    link do polubionego zdjęcia: https://www.facebook.com/monika.naumczyk?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  46. Najbardziej pasuje do mnie prześliczna żabka od Pandory ! Myślę, że przyniosłaby mi szczęście i przyciągnęła do mnie jakiegoś księcia - niekoniecznie na białym koniu :)

    Lubię/udostępniam jako: Dominika Kowalczyk

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszyscy co mnie znają wiedzą że jestem fanatyczką kwiatowych motywów. Cały zestaw kwiatowy mi się podoba a najbardziej grubszy pierścionek z kilkoma różowymi kwiatami. Jeden element biżuterii a "ubiera" kobietę od stóp do głowy - no może z małym wyjątkiem, trzeba dodać jeszcze szeroki, szczery uśmiech.

    Oba funpage polubiłam jako Maja Dąbrowska-Białas

    OdpowiedzUsuń
  48. Jako "królowa rodu" wybrałam wisiorek koronę, ma się tą pozycję i chcę ją utrzymać :)

    Marysia Pułapa

    OdpowiedzUsuń